فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان

ساخت وبلاگ
خرید بازی Assassin’s Creed III

خرید بازی اساسینس

خرید بازی Assassin’s Creed III

خرید اینترنتی بازی Assassin’s Creed III

بازی در طول انقلاب آمریکا در زمانی بین سال های ۱۷۵۳ تا ۱۷۸۳ میلادی (۳۰ سال) اتفاق می افتد و نام اساسین نقش اول بازی Connor یا به زبان بومیان قبیله موهاک Ratohnhaké:ton است. تمرکز داستان بازی بر این است که Connor به هیچ یک از تمدن های انگلیس و بومیان آمریکا تعلق ندارد و طرف هیچ یک از دو تمدن آمریکایی ها و بریتانیایی ها را نخواهد گرفت و کشمکش بین آن ها را دنبال خواهد کرد.

خرید بازی Assassins Creed III

خرید بازی Assassins Creed III

هر دو فرهنگ آمریکا و بریتانیا به تصویر کشیده خواهد شد اما Connor در نهایت پس از قتل خانواده اش تصمیم می گیرد علیه ظلم و استبداد قیام کند.

خرید بازی Assassins Creed III

Connor گرفتار حوادث درگیر کننده ای در انقلاب آمریکا خواهد شد (مثل نبرد هایی که در شهر های Saratoga و Bunker Hill اتفاق افتاده اند) اما قرار نیست داستان بازی یک کپی کاری از داستان فیلم The Patriot باشد بلکه Connor داستان خاص خود را خواهد داشت. شخصیت های واقعی و شناخته شده آمریکایی و انگلیسی در بازی حضور خواهند داشت مثل George Washington (جرج واشینگتن) اولین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، Benjamin Franklin (بنجامین فرانکلین) از رهبران سیاسی حامی استقلال ایالات متحده ی آمریکا و Charles Lee (چارلز لی) سرباز بلند پایه ی ارتش بریتانیا و …

 

هموطن عزیز کلیه بازی های رایانه ای عرضه شده در این فروشگاه

در بسته بندی های اورجینال شرکتی و با کاور و جلد های اختصاصی خود بازی مانند تصاویر به دست شما خواهد رسید.

گارانتی بی قید و شرط محصولات ما نشان از کیفیت اجناس ماست .

آموزش ساخت بازی سه بعدی

4 دی وی دی با گارانتی و پکیج زیبای اختصاصی فقط 10 هزار تومان

این بازی فقط در صورت پرداخت انلاین هزینه از طریق کارت های بانکی عضو شتاب ارسال میگردد

خرید بازی Assassins Creed III

وضیت اقتصادی در زمان جنگ به شدت بحرانی است و حالت Den Defense که در نسخه قبلی بازی یعنی Revelations وجود داشت در این بازی خبری از آن نخواهد بود. قدرت های موتور پایه Anvil Engine در این نسخه کاملاً دگرگون شده است. فصل های سال هم در بازی اتفاق می افتند که هر منطقه در بازی علاوه بر یک فصل خاص مربوط به خود، فصل زمستان را هم دارد و این فصل در تمام مناطق به طور مشترک وجود دارد. سیستم مبارزات بازی کاملاً متحول شده و مبارزات بازی این بار بسیار روان تر شده اند.

خرید بازی Assassins Creed III

با اضافه شدن سلاح های گرم به بازی، حالت های تهاجمی هم در مبارزات بازی دیده خواهد شد. تغییر بسیار خوب دیگر در مبارزات بازی این است که حالت Target Lock از بازی حذف شده تا بازی کننده دیگر نتواند از استراتژی دفاع کردن صرف (یا همان Turtling) استفاده کند.

خرید بازی Assassins Creed III

بالا رفتن از درختان و گشت و گذار در مناطق خارج از شهر بوستون (با نام The Frontier) از دیگر ویژگی های جدید بازی است. نقشه منطقه The Frontier چیزی حدود ۱٫۵ برابر شهر رم در Brotherhood خواهد بود. The Frontier یک منطقه خالی مثل صحراهای Assassin’s Creed 1 نیست بلکه یک سوم کوئست ها (ماموریت های داستانی) و گیم پلی بازی در آن جریان خواهد داشت.

خرید بازی Assassins Creed III

مکانیک های شکار کردن هم در بازی وجود دارد و می توانید پوست حیوانات را بکنید و مانند بازی Red Dead Redemption از این طریق پول در بیاورید. اسلحه های Flintlock (نوعی سلاح گرم) هم در بازی وجود خواهد داشت. Connor می تواند همزمان با دو دست با تبر و چاقو مبارزه کند و این بار می توانید مبارزه هایی را تجربه کنید که در هر صحنه از آن بیش از ۱۰۰۰ سرباز در حال جنگ هستند. در بازی با مناطق خاصی رو به رو خواهید شد که توسط آمریکایی ها، بریتانیایی ها یا قبلیه ی موهاک تصرف شده است.

خرید بازی Assassins Creed III

هدف اصلی یوبی سافت این بوده که بازی کننده بتواند به راحتی در مناطق بزرگ و البته محدود بازی بچرخد و البته محدودیت های انجین، بازی کننده را عصبانی نکند. رئیس یوبی سافت Yves Guillemot بیان داشت تیم توسعه بازی نزدیک به ۳ سال بر روی بازی کار می‌کردند. او در ادامه نیز افزود : “ ما فشار زیادی را در ۳ سال متحمل شده ایم و من باید بگویم که نتیجه این کار فقط یک افسانه است و در بازی مکان‌هایی از قبیل فرانسه ،مصر و چین نیز وجود دارد

 

هموطن عزیز کلیه بازی های رایانه ای عرضه شده در این فروشگاه

در بسته بندی های اورجینال شرکتی و با کاور و جلد های اختصاصی خود بازی مانند تصاویر به دست شما خواهد رسید.

گارانتی بی قید و شرط محصولات ما نشان از کیفیت اجناس ماست .

آموزش ساخت بازی سه بعدی

4 دی وی دی با گارانتی و پکیج زیبای اختصاصی فقط 10 هزار تومان

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS :Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8
CPU : 2.66 GHz Intel Core2 Duo E6700 or 3.00 GHz AMD Athlon 64 X2 6000 + or better
RAM: 2 GB OR Better
Video Card : 512 MB DirectX 9.0
Driver : DVD ROM
Hard Drive Space :17 GB

4 دی وی دی با گارانتی و پکیج زیبای اختصاصی

قیمت : 100,000 ریال
فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : خرید بازی Assassin’s Creed III,بازی اکشن و زیبای Remember Me,خریدبازی اکشن و زیبای Remember Me,بازی Crysis 3,خ,ماشین صخره نورد Ben10,تگ های محصول , اسباب بازی , بن تن , صخره نورد , ماشین ben 10 , ماشین بن تن , نویسنده : sky hanisky بازدید : 558 تاريخ : جمعه 31 خرداد 1392 ساعت: 16:20

http://hamkaran.net/upload/uc_1501.gif

ORIFLAME ENIGMA

ادوکــلـن انــیــگــمــا اوریــف لــیـم

رایــحــه فــوق الــعـاده دیـگــری از اوریــف لـیــم

بــا خــط بــوی جــادویی و مــانـدگـــاری بـســیـــار بــالــا

بـرند محــبــوب اروپـــایــی هــا طــبــق نظـــرسنــجــی مجـــلــه وگ

رایـــحــه هــرکــس امـــضـــای مـــانـــدگـــار  اوســـت !

http://hamkaran.net/upload/uc_1500.jpg

 

این عطر مخلوطی از رایحه های رز سیاه، گل یاس شب بو و برگ نعناع هندی است.

انیگما یک عطر فریبنده برای زنان امروزی و مدرن است. این عطر با رایحه دلفریب و اغوا کننده هر شخصی را با هر سلیقه ای به خود جذب می کند.

بسته بندی زیبا و شیشه فوق العاده زیبای این محصول به همراه بوی فوق العاده موجب شده تا این محصول در زمره پرفروش ترین محصولات این برند محبوب قرار گیرد

قیمت در سراسر ایران فقط: 34000 تومان

http://hamkaran.net/upload/uc_1499.jpg

بوی خوش را به خود و دیگران هدیه کنید

هدیه ای مناسب جهت تولد,عید,روز زن و ابراز عشق خود به عزیزانتان

 طراحی بسیار شیک و شیشه بسیار زیبا به همراه رایحه فوق العاده خوش و ماندگار

با مجوز بهداشت جمهوری اسلامی ایران و لیبل ویژه طرح شبنم که نشان اصل بودن کالاست


مشخصات محصول:

نام برند: اوریف لیم ORIFLAME
محصول کشور:  فرانسه
حجم : 50 میلی لیتر

ماندگاری: حداقل 24 ساعت

قیمت در سراسر ایران فقط: 34000 تومان

http://hamkaran.net/upload/uc_1502.gif   http://hamkaran.net/upload/uc_1502.gif

فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : ادوکلن انیگما اوریف لیم,ادکلن زنانه million,ادکلن مردانه ایفوریا کلوین 100 میل,عطرخوش,رایحه خوش,زیبا,متنوع,ارایشی,بهداشتی,سلامت,زنان,مردان,عطرجدید,اورجینال,ایران,زندگی,شیک,وسایل,فروشگاه اینترنتی,فروشگاه متنوع,فروشگاه ارزان, نویسنده : sky hanisky بازدید : 512 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1392 ساعت: 16:18

تبلت WINTOUCH مدل Q73


http://hamkaran.net/upload/uc_1710.gif
 

با  تبلت Q73 در خرید لپ تاپ و گوشی صرفه جویی کنید

با وزن بسیار پایین و گرافیک بالا جهت انواع بازیها و سیستم عامل اندروید 4.0.3

تبلت وین تاچ مدل Q73 همه نیاز های شما به لپ تاپ و گوشی موبایل را برآورده میسازد

 یکی از کامل ترین تبلت های جهان با امکان نصب سیم کارت و انجام مکالمه و ارسال اس ام اس


  http://hamkaran.net/upload/uc_1707.jpg

 

از لپ تاپ و گوشی موبایل خود چه انتظاری دارید؟
 

این تبلت با وزن پایین و سی پی یو قدرتمند 1.2 و گرافیک و سیستم صوتی قوی به همراه قابلیت اتصال به اینترنت بیسیم و مودم 3g و همچنین دوربین و سیستم عامل اندروید ورژن 4.0.3 همه نیازهای عمومی شما به لپ تاپ را در خود جای میدهد.هزینه بسیار پایین در کناز وزن پایین تر از مزایای تبلت ها نسبت به کامپیوتر های همراه است. مهم ترین قابلیت این تبلت ها قابلیت اتصال به سیم کارت و پوشش دادن همه نیاز های شما به گوشی موبایل است.بدین ترتیب با داشتن تبلت های Q73 دیگر نیازی به گوشی موبایل و لپ تاپ نخواهید داشت.
 

قابلیت اتصال به کیبرد و ماوس این تبلت را قادر میسازد تا همانند یک نوت بوک بتوانید از آن استفاده کنید.همانطور که میدانید هم اکنون هزاران نرم افزار برای این ورژن از اندروید ساخته شده نرم افزار های آفیس ,ادوب,فتوشاپ,فلش ,پی دی اف و ... همگی در این تبلت ها قابل اجرا میباشد.

وزن پایین و قابلیت تاچ بالا به همراه پردازنده قوی و گرافیک خوب آن موجب گردیده تا تبلت های وین تاچ بهترین ابزار برای انواع بازی های رایانه ای شما و فرزندتان باشد.
 


 

مشتری گرامی در صورت پرداخت به صورت آنلاین علاوه بر هزینه ارسال رایگان یکعدد سیمکارت دوقلوی ایرانسل به عنوان اشانتیون ارسال خواهد شد.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد این محصول با شماره تلفنهای 01112223344 و یا 09334721214 تماس حاصل فرمائید
 

قيمت در سراسر ایران فقط : 515000 تومان


 
 


 
http://hamkaran.net/upload/uc_1706.jpg


 

مشخصات کلی تبلت مدل Q73 Win touch


 

دارای سیستم عامل آندروئید ۴٫۰٫۳ - سی پی یو ۱٫۲ گیگاهرتز - حافظه ۴ گیگابایت – قابلیت نصب حافظه تا ۳۲ گیگابایت- ساپورت کامل کیبرد فارسی و نرم افزار آفیس - عمر باطری تا ۵ ساعت برای تماشای ویدئو – صفه نمایش ۷ اینچ - دارای WiFi و پورت HDMI , بلندگو و میکروفون , دوربین جلو2  مگا پیکسل در پشت و وب کم جهت مکالمات ویدئویی در جلوی تبلت– امکان استفاده از GSM مودم USB و وزن بسیار پایین 270 گرم به همراه صفحه لمسی قوی با قابلیت تشخیص 5 نقطه لمسی به همراه قابلیت نصب سیم کارت و انجام مکالمات تلفنی و ارسال پیامک همانند گوشی موبایل   ساخت چین Grade A+
 

 
http://hamkaran.net/upload/uc_1713.jpg

همانطور که در تصویر مشاهده میشود با اتصال این تبلت به کیف های کی برد دار تبلت میتوانید آن را به لپ تاپی کوچک و سبک با امکاناتی بالا تبدیل نمایید برای مشاهده کیف تبلت 7 اینچ وین تاچ کلیک کنید!

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1663.jpg


 

 مشخصات سخت افزاري و نرم افزاري تبلت وین تاچ Q73

ابن تبلت  با صفحه نمایش 7 اینچی، قدرت تشخیص 5 نقطه لمس همزمان را دارا است. در ساخت صفحه نمایش این تبلت از تکنولوژی پیشرفته ای استفاده شده است که از قابلیت‌های این صفحه نمایش‌ها می‌توان به رنگ‌های طبیعی تولید شده توسط این صفحه نمایش‌ها اشاره کرد که بسیار زنده می‌باشند و همچنین زاویه دید گسترده آن که به شما امکان تماشای صفحه تبلت از زوایای مختلف بدون تاریکی و تغییر رنگ را می‌دهد.

از مشخصات ظاهری این تبلت می‌توان به وجود یک دوربین در جلوی تبلت برای داشتن مکالمه تصویری از طریق اینترنت اشاره کرد. در بالای تبلت دکمه های پاور و تنظیم صدا قرار دارند. سایر خروجی و ورودی‌های تبلت شامل ورودی micro SD ، خروجی هدفون استریو، میکروفن، پورت micro USB و اتصال شارژر همگی در سمت راست تبلت قرار دارند و بلندگوها در پشت قرار دارند.

این تبلت دارای  توانایی اتصال حافظه فلش به صورت مستقیم و همچنین اتصال موس و کیبورد می‌باشد که قابلت های مهمی به شمار می‌روند.

این تبلت دارای پردازنده قدرتمندCortex A8 با فرکانس پردازش 1.2 گیگاهرتز می‌باشد که توان پردازشی بالایی داشته و مانند تبلت های سامسونگ قادر به اجرای سنگین ترین اپلیکیشن های موجود برای اندروید می باشد.


حافظه رم استفاده شده در این تبلت از نوع DDR3 و دارای ظرفیت 512 گیگابایت می‌باشد.

ظرفیت حافظه داخلی استفاده شده در این تبلت 4 گیگابایت می‌باشد و در صورتی که شما نیاز به داشتن ظرفیتی بالاتر از این حد داشته باشید، قابلیت پشتیبانی از حافظه micro SD تا ظرفیت 32 گیگابایت را دارا می‌باشد.

برای اتصال به اینترنت این تبلت دارای کارت شبکه Wi-Fi می‌باشد و شما می‌تواند با بهره گیری از آن به جستجوی اینترنت بپردازید. همچنین این تبلت دارای قابلیت پشتیبانی از مودم و اینترنت 3G می‌باشد و شما می‌توانید با اتصال مودم 3G و سیم کارتی که اینترنت آن فعال است در محل مخصوص آن، در هر مکانی اینترنت را همراه خود داشته باشید.


مدیریت و بهره‌وری از این سخت افزار قدرتمند به عهده سیستم عامل اندروید نسخه بستنی حصیری (V4.0.4) قرار دارد که انصافاً این نسخه از اندروید به خوبی از پس این کار برآمده است. از قابلیت‌های متعدد این سیستم عامل می‌توان به شکل و شمایل جدید و جلوه های گرافیکی آن که نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار پیشرفت کرده است اشاره کرد که تجربه بسیار خوبی از کار کردن با آن به شما منتقل می‌کند. در این نسخه یک نوار دسترسی سریع وجود دارد تا برنامه های پرکاربرد را آنجا قرار داد و بدین ترتیب هر وقت که بخواهید می‌توانید به سرعت این نرم افزار ها را اجرا کنید. در این نسخه منوی نرم افزار ها به 2 قسمت APPS و WIDGETS تقسیم بندی شده است که ویجت‌ها و نرم افزارهای نصب شده هر کدام در قسمت خود قرار می‌گیرند . شما می‌توانید از قسمت ویجت‌ها هر سایزی از آن‌ها را که تمایل داشتید به صفحه اصلی تبلت انتقال بدهید.

از دیگر قابلیت‌های تبلت  پشتیبانی کامل آن از زبان فارسی می‌باشد. شما می‌توانید منوی تبلت را فارسی کرده، فیلم‌ها را با زیر نویس فارسی تماشا کنید و با تمام نرم افزارهایی که زبان فارسی را پشتیبانی می‌کنند به راحتی کار کنید.

 


http://hamkaran.net/upload/uc_1714.jpg

محتویات جعبه:

 

1- شارژ

2- هندزفری

3-کابل یو اس بی

4-کابل رابط

5- محافظ تاچ
 

مشتری گرامی در صورت پرداخت به صورت آنلاین علاوه بر هزینه ارسال رایگان یکعدد سیمکارت دوقلوی ایرانسل به عنوان اشانتیون ارسال خواهد شد.

 

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد این محصول با شماره تلفن های 01112223344 و یا 09334721214 تماس حاصل فرمائید
 

قيمت در سراسر ایران فقط : 515000 تومان


 

 

 

جزئیات مربوط به تبلت wintouch مدل Q73



Details of the system Google: Android 4.0,3


CPU: A13 ARM Cortex-A8 FRQ 1200MHZ


GPU: Mali -400


Memory :512MB DDR3


Storage :4GB NAND flash memory


Exteal storage: support 32GB Micro TF card


BLUETOOTH:Built in BT5875Y 3G/2G


Display :Screen Size 7 “


Resolution: 800 × 480


Population proportion of 16:9


5:00 touchscreen :capacitive touch screen


Language :Abrabic, English, Chinese, French, 23 languages, and so on.


Charge the battery: type adapter or USB cable


Battery Type: Rechargeable lithium battery


Capacity :3800mAh battery pack, DVFS technology / smart PMU


Video: 5 days under the standby state, the usage time of 170 minutes according to the conditions of use


Network support :802.11b / g wireless network


3G support :USB 3G card


Exteal RJ45 support


I / O the audio standard 3.5 mm OMTP


Video HDMI 1.4 supports 2160P HD


USB mini USB


Charger Model 110V-220V input, 5V DC 2.5A output


2megapixel camera back camera

0.3 Mega Pixel webcam


Microphone within


Speaker within


The function video AVI, MKV (XVID/px/H.264), MOV, TS, M2TS, RM / RMVB, FLV, 3GP, MPEG, DAT, MP4 (support to 1080P 1920 × 1080), HD recording


The LRC lyrics audio 3.5 mm OMTP MP3, OGG, AAC sychronizing, albums, stereo speakers


Business support WORD, EXCEL, POWERPOINT, PDF, TXT, and other office software, Arabic keyboard, SKYPE, QQ, MSN, SKYPE, the G-talk, Fring, Yahoo’s service, Gmail, Hotmail services


Game Flash 11.0


I/0 Micro SD card slot,Earphone jack,Reset,DC in,Mini USB,HDMI
SIM*1 3D G-SENSOR:4 directions G-Sensor Adobe Flash 10.3,

HTML5

Others support Android system upgrade

234*165*56mm

weight : 340 g

 

مشتری گرامی در صورت پرداخت به صورت آنلاین علاوه بر هزینه ارسال رایگان یکعدد سیمکارت دوقلوی ایرانسل به عنوان اشانتیون ارسال خواهد شد.


در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد این محصول با شماره تلفن های  01112223344 و یا 09334721214 تماس حاصل فرمائید

قيمت در سراسر ایران فقط : 515000 تومان


 

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1740.gifسوالات متداول این محصول

 

1-درصورت خرابی چه کار باید بکنیم؟
 تمامی تبلت های
این فروشگاه به صورت تست شده ارسال می شوند ،همچنین مشتریان تا یک ماه مهلت تست دارند که در  صورت وجود هرگونه مشکل و یا تناقض با مطالب ارائه شده بدون قید و شرط تعویض خواهد شد.

2-دلیل قیمت پایین این محصول چیست؟
سخت افزار این تبلت ها با سخت افزار های برند های معروف مانند اپل و سامسونگ برابر بوده و دلایلی که باعث کاهش قیمت این محصول شده ارزان بودن نیروی کار چین و همچنین  برند جدید وینتاچ هست 

3-آیا فیلم های HD زیر نویس دار بدون مشکل پخش می شوند؟
بله!

4-آیا بازیهای حرکتی در این تبلت اجرا می شوند؟
بازی های حرکتی به راحتی در این تبلت  اجرا می شود مانند Need for speed

5-خرید نقدی به صورت پرداخت آنلاین و یا کارت به کارت نسبت به پرداخت درب منزل چه مزایایی دارد؟
هزینه ارسال رایگان و ارسال سیمکارت دوقلوی ایرانسل به عنوان اشانتیون از مزایای پرداخت نقدی است همچنین زمان ارسال نیز کاهش قابل توجهی میابد

 

 

پس از ثبت سفارش کارشناسان بخش فروش با شما تماس خواهند گرفت و شما را راهنمایی می کنند


http://hamkaran.net/upload/uc_1711.gif    http://hamkaran.net/upload/uc_1711.gif

فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : خرید تبلت تبلت وین تاچ تبلت سیم کارت خور تبلت با قابلیت نصب سیم کارت تبلت wintouch خرید پستی wintouch q73 خرید تبلت q73 خرید اینترنتی تبلت خرید آنلاین تبلت فروش تبلت خرید عمده تبلت خرید تبلت با قابلیت مکالمه خرید تبلت با قابلیت نصب سیم کارت انواع تبلت خرید انواع تبلت تبلت جدید نرم افزار های مخصوص تبلت خرید تبلت وین تاچ Tablet خرید آنلاین گوشی خرید آنلاین موبایل , نویسنده : sky hanisky بازدید : 832 تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392 ساعت: 23:37

Miss O Oriflame Perfume

http://hamkaran.net/upload/uc_1602.gif

 

ادوکــلـن میس او اوریــف لــیـم

با رایحـــه دل انــگیـــز گل هــای بهــاری

رایــحــه فــوق الــعـاده دیـگــری از اوریــف لـیــم

بــا خــط بــوی جــادویی و مــانـدگـــاری بـســیـــار بــالــا

بـرند محــبــوب اروپـــایــی هــا طــبــق نظـــرسنــجــی مجـــلــه وگ

رایـــحــه هــرکــس امـــضـــای مـــانـــدگـــار  اوســـت !

http://hamkaran.net/upload/uc_1729.jpg

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1603.jpg


/upload/uc_1517.jpg  با رایحه دل انگیز گل های بهاری و مناسب برای خانم های مشکل پسند این عطر دل فریب ترکیبی از گریپ فروت، ترنج و گل آفتاب گردان می باشد


/upload/uc_1517.jpg  انیگما یک عطر فریبنده برای زنان امروزی و مدرن است. این عطر با رایحه دلفریب و اغوا کننده هر شخصی را با هر سلیقه ای به خود جذب می کند.

 

/upload/uc_1517.jpg  بسته بندی زیبا و شیشه فوق العاده زیبای این محصول به همراه بوی فوق العاده موجب شده تا این محصول در زمره پرفروش ترین محصولات این برند محبوب قرار گیرد

 

توجه:   هم اکنون به دلیل بالا رفتن شدید قیمت ادوکلن در بازار نمونه های تقلبی از ادوکلن های معروف مانند ورساچه , 212 , آدیداس , شانل ,دیور,دیزل و ... با قیمت ارزان وارد بازار شده است. برای تشخیص اصل و یا تقلبی بودن این ادوکلن ها فراموش نکنید که نمیشود ادوکلنی که در بازار به قیمت 150000 تومان به فروش میرسد را به قیمت 50000 تومان خریداری کرد.

ادوکلن های عرضه شده در این فروشگاه دارای برچسب وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران و برچسب شبنم میباشد که نشانه اصل بودن کالاست.شما میتوانید کد برچسب شبنم را به شماره واحد بازرسی و نظارت بر کالا وزارت بازرگانی کل کشور پیامک کرده و از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.فراموش نکنید که هیچگاه نمیتوان ادوکلن اوریجینال از یک برند معروف اروپایی را با ادوکلن های درجه 2 ساخته شده در چین و یا دوبی مقایسه نمود.

قیمت در سراسر ایران فقط: 33900 تومان

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1605.jpg

 

بوی خوش را به خود و دیگران هدیه کنید

هدیه ای مناسب جهت تولد,عید,روز زن و ابراز عشق خود به عزیزانتان

 طراحی بسیار شیک و شیشه بسیار زیبا به همراه رایحه فوق العاده خوش و ماندگار

با مجوز بهداشت جمهوری اسلامی ایران و لیبل ویژه طرح شبنم که نشان اصل بودن کالاست


مشخصات محصول:

نام برند: اوریف لیم ORIFLAME
محصول کشور:  فرانسه
حجم : 50 میلی لیتر

ماندگاری: حداقل 24 ساعت

توجه:   هم اکنون به دلیل بالا رفتن شدید قیمت ادوکلن در بازار نمونه های تقلبی از ادوکلن های معروف مانند ورساچه , 212 , آدیداس , شانل ,دیور,دیزل و ... با قیمت ارزان وارد بازار شده است. برای تشخیص اصل و یا تقلبی بودن این ادوکلن ها فراموش نکنید که نمیشود ادوکلنی که در بازار به قیمت 150000 تومان به فروش میرسد را به قیمت 50000 تومان خریداری کرد.

ادوکلن های عرضه شده در این فروشگاه دارای برچسب وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران و برچسب شبنم میباشد که نشانه اصل بودن کالاست.شما میتوانید کد برچسب شبنم را به شماره واحد بازرسی و نظارت بر کالا وزارت بازرگانی کل کشور پیامک کرده و از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.فراموش نکنید که هیچگاه نمیتوان ادوکلن اوریجینال از یک برند معروف اروپایی را با ادوکلن های درجه 2 ساخته شده در چین و یا دوبی مقایسه نمود.

 

قیمت در سراسر ایران فقط: 33900 تومان

 

تاریخچه و مشخصات کامل محصولات اوریف لیم :


/upload/uc_1591.jpg


/upload/uc_1517.jpgتاسیس در سال 1967 در سوئد توسط دو برادر به نام رابرت و یوناس

/upload/uc_1517.jpgدومین شرکت فروش مستقیم دنیا و اولین شرکت فروش مستقیم در اروپا و خاور میانه

/upload/uc_1517.jpgمحصولات زیبایی مرغوب با استفاده از مواد کاملا طبیعی و 100 درصد ارگانیک

/upload/uc_1517.jpgشرکت بین المللی با رشد سریع با چهل سال سابقه تولید لوازم آرایشی بهداشتی

/upload/uc_1517.jpg حضور فعال در 61 کشور دنیا و شروع به کار در آبان 1386 در ایران(61کشور)

/upload/uc_1517.jpg جایگاه پیشرو در بازار بیش از 30 کشور دنیا

/upload/uc_1517.jpg مرکز توسعه و تحقیقات با بیش از یکصد دانشمند

/upload/uc_1517.jpgبیش از دو میلیون مشاور فروش و 6000 کارمند در سراسر دنیا

/upload/uc_1517.jpg بیش از یک بیلیون یورو فروش سالیانه

/upload/uc_1517.jpg مالکیت 5 کارخانه بزرگ تولید لوازم آرایشی در دنیا

/upload/uc_1517.jpg تولید بیش از 800 نوع محصول متنوع آرایشی و بهداشتی


/upload/uc_1517.jpg گارانتی مرغوبیت کالای اوریف لیم

/upload/uc_1517.jpgگارانتی می شود که محصولات اوریف لیم از مواد خالص ومرغوب طبیعی در کارخانه های مجهز و مدرن تحت شرایط کنترل شده به لحاظ کیفی ومحیطی تولید می شوند.

 

قیمت در سراسر ایران فقط: 33900 تومان


/upload/uc_1594.jpg


مـــجــوز بــهــداشـــت:


/upload/uc_1517.jpgتمامی محصولات اوریف لیم در ایران دارای مجوز بهداشت از وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران می باشند و با مراجعه به سایت اداره کل بهداشت در قسمت بانک اطلاعاتی کالا های ثبت شده با جستجودر عناوین نام شرکت و نام کالا و .... می توانید به کد ثبت دسترسی پیدا نمایید . اطلاعات مربوط به کد ثبت کالا از طریق آدرس http://www.fdo.ir.قابل دسترسی است

/upload/uc_1517.jpg  محصولات اوریف لیم روی حیوانات آزمایش نمی شوند بلکه روی افراد داوطلب آزمایش میشود.
/upload/uc_1517.jpg گارانتی می شود که این محصولات حتی برای حساس ترین پوست ها موثر و بی خطر هستند.

/upload/uc_1517.jpgعضو فعال و حامی بنیاد کودکان دنیا
/upload/uc_1517.jpgفعالیت های اصلی این بنیاد درجهت ارتقا سطح زندگی گشترش آموزش بهبود
/upload/uc_1517.jpgمراقبت های پزشکی و تفریح برای تمامی کودکان دنیاست

/upload/uc_1517.jpgثبت در بورس سهام استکهام

/upload/uc_1517.jpgعضویت در انجمن فروش مستقیم اروپا DSA

/upload/uc_1517.jpgجهت کسب اطلاعت بیشتر میتوانید به سایت شرکت به آدرس زیر مراجعه نمایید      www.Oriflame.Com

 

قیمت در سراسر ایران فقط: 33900 تومان

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1604.gif    http://hamkaran.net/upload/uc_1604.gif

فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : ادوکلن میس او miss o اوریف لیم محصولات اوریف لیم ادوکلن اوریف لیم ادوتویلت میس او miss o edu perfume لوازم آرایشی اوریف لیم لوازم بهداشتی فرانسوی لوازم آرایش سوئدی oriflame made in sweden ادوکلن انیگما ادوکلن ورساچی ادوکلن شانل ادوکلن هررا ادوکلن 212 رژ لب اوریف لیم رژ گونه اوریف لیم کرم ضد لک اوریف لیم کرم ضد جوش اوریف لیم حراجی اوریف لیم خرید عطر و ادوکلن اصل ادوکلن میسو ادوکلن گلیشر Oriflame cosmetics لوازم بهداشتی و آرایشی اوریف لیم enigma oriflame برند اوریف لیم خرید لوازم آرایشی اوریف لیم خرید لوازم آرایشی oriflame خرید لوازم بهداشتی oriflame لوسیون اوریف لیم ژل فمنیله اوریف لیم ژل شستشوی بانوان اوریف لیم , نویسنده : sky hanisky بازدید : 610 تاريخ : دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت: 16:25

 

ساعت ضد آب Casio EF-524

ساعت مچی كاسيو طرح ادیفایز

به همراه روز شمار

فوق العاده شیک و اسپرت

با 6 ماه گارانتی تعویض


برای اولین بار در ایران


قیمت : 49000 تومان

ساعت Casio Sport EF-524 یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده شرکت Casio می باشد. این ساعت دارای روز شمار نیز می باشد و همچنین در بسته بندی اوریجینال با 6 ماه گارانتی تعویض عرضه می شود. از دیگر خصوصیات این ساعت صفحه ضد خش و ضد آب بودن آن می باشد.

قیمت : 49000 تومان

مشخصات ساعت:
برند: CASIO EDIFICE 524
تولید : تحت لیسانس کاسیو ژاپن
ضد آب: 80 درصد ضد آب
وضعیت موتور:تک موتوره به همراه روز شمار
وضعیت فیزکی :شیشه ضد خش / بنداستیل
جعبه: دارای جعبه چوبی فوق العاده شکیل
ضمانت: 6 ماه گارانتی


قیمت : 49000 تومان

فوق العاده زیبا و شکیل

با بند استیل و شیشه ضد خش به همراه جعبه


مخصوص مشکل پسندان

با این ساعت مچی شیک


جذابیت خود را چندین برابر کنید...




آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید

ساعتی فوق العاده زیبا


جدید و خیره کننده ،هديه اي مناسب

براي آنكه دوستش داريد …


يك ساعت اسپرت براي شیک پوشان

دارای روز شمار



 
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان


 
فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : ساعت ضد آب Casio EF,524 , خرید ساعت کاسیو , ساعت کاسیو ادیفایز , خرید ساعت مچی اسپرت , خرید ساعت اینترنتی , ساعت مچی مردانه , ساعت شیک مردانه , میهن استور , , نویسنده : sky hanisky بازدید : 489 تاريخ : دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت: 16:20

بازی زیبای PES 2013 با گزارش ترکی آذری و فارسی !

زیبا ترین بازی فوتبال دنیا با گزارش بسيار زیبای فارسی و ترکی آذری

دارای 2 گزارشگر و مفسر به زبان ترکی آذری و 2 گزارشگر به زبان فارسی

لذت دو چندان از بازی فوتبال کامپیوتری ببرید !

- اضافه شدن ليگ برتر 91 - 92 به همراه آخرين نقل و انتقالات !

- اسامي صحیح بازيکنان تيم ملي ايران به همراه بازیکنان لیگ برتر

- به همراه قدرت واقعي بازيکنان ايراني !

این بار با تیم های محبوبتان به میدان بروید!

پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و سایر تیم های لیگ برتر…

پکیج شکیل و کاملا اورجینال با قیمتی استثنایی !!

 

PES 2013 با دوبله ترکی و فارسی

 

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.

 

PES 2013 با دوبله ترکی و فارسی

 

امکانات اضافه شده به اين نسخه از بازي:

- دارای 2 گزارشگر و مفسر به زبان ترکی آذری و 2 گزارشگر به زبان فارسی

- لذت دو چندان از بازی فوتبال کامپیوتری ببرید !

- اضافه شدن ليگ برتر 91 - 92 به همراه آخرين نقل و انتقالات !

- اسامي صحیح بازيکنان تيم ملي ايران به همراه بازیکنان لیگ برتر

- به همراه قدرت واقعي بازيکنان ايراني !

- این بار با تیم های محبوبتان به میدان بروید!

پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و سایر تیم های لیگ برتر…

 

PES 2013 با دوبله ترکی و فارسی

حداقل سيستم مورد نياز:

CPU: P4 2.4 GHZ

RAM: 1 GB

HDD: 8 GB

VGA: 256 MB-Pixel Shader 3.0 & Directx 9.0c

OS: XP SP3 . Vista . Win 7

DVD ROM

 

PES 2013 با دوبله ترکی و فارسی

 

سفارش بازی فوتبال "PES 2013 با گزارش فارسی و ترکی"

در قالب پکیج اورجینال 2 DVD - به قیمت تنها 8800 تومان

در هر کجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت وجه را به مامور پست بپردازید !





8,800 تومان

خرید محصول PES 2013 با دوبله ترکی و فارسی
فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : PES 2013 با دوبله ترکی و فارسی,بازی FIFA,خریدبازی زیبای PES 2013,دانلود,رایگان,ارزان,سری بازی های PES,بازيکنان ايراني,بازیکنان لیگ برتر,بازی فوتبال کامپیوتری,پرسپولیس, استقلال, تراکتورسازی, سپاهان و سایر تیم های لیگ برتر,سفارش بازی فوتبال "PES 2013, نویسنده : sky hanisky بازدید : 706 تاريخ : دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت: 3:59


گوشی 4 سیم كارته X3-A-S_color
/upload/uc_1493.gif

4 سیم کارت در یک گوشی + دوربین + رادیو + تلویزیون آنالوگ

با منوی فارسی و انگلیــسـی و امــكانـاتی بی نظیر

« مشاهده شبکه های تلویزیون روی گوشی »
 

/upload/uc_1494.jpg

دارای شارژر , هدفون, و کابل یوس ابی و بسته بندی شیک

شما میتوانید همزمان 4 سیم كارت در یك گوشی به صورت فعال داشته باشید.

این گوشی دارای کی برد کامل ، رادیو ، اینترنت ، دوربین عکاسی ، سازگاری با برنامه های جاوا ، صداهای بک گراند ، کتاب الکترونیکی ، با کیفیت بسیار بالا

 قیمت در سراسر ایران فقط: 169 هزار تومان


/upload/uc_1495.jpg


مخصوص مدیران ، بازاریان ، بازاریابان و یا هر شخصی که خطوط مختلف تلفن موبایل بهمراه دارند. این گوشی دارای کی برد کامل ، رادیو ، اینترنت ، دوربین عکاسی ، سازگاری با برنامه های جاوا ، صداهای بک گراند ، کتاب الکترونیکی ، با کیفیت بسیار بالا




>>پرداخت صورتحساب پس از دریافت محصول در درب منزل<<
 

قیمت در سراسر ایران فقط: 169 هزار تومان

بیننده گرامی:
در صورتی که در مورد این محصول سوالی دارید میتوانید سفارشی با مشخصات خود ثبت بفرمائید تا کارشناسان ما با شما تماص حاصل نمایند.
 


/upload/uc_1496.jpg


با بسته بندی شیك به همراه تمامی وسایل
 

 


/upload/uc_1497.pngچهار سیم کارت به طور همزمان فعال.
/upload/uc_1497.pngساپورت سیم کارت های تمامی چهار اپراتور کشور.
/upload/uc_1497.png110*51*14mm سایز گوشی
/upload/uc_1497.png2.2 اینچ اندازه صفحه
/upload/uc_1497.pngGSM:900/1800Mhz باند

/upload/uc_1497.pngقابلیت عکس برداری و فیلم برداری.
/upload/uc_1497.pngرم خارجی: دارای 2 جای رم میکرو که هر کدام جداگانه 8گیگابایت را ساپورت مینماید.
/upload/uc_1497.pngرم داخلی 30 مگابایت.
/upload/uc_1497.png.Real Mp3/Mp4 پخش فرمت های موزیک :
/upload/uc_1497.pngانواع بازی ماشین حساب و غیره.........
/upload/uc_1497.pngدارای:اسپیکر
/upload/uc_1497.png.TV دارای تلویزیون فوق العاده
/upload/uc_1497.png.FM دارای رادیو
/upload/uc_1497.png.Bluetooth 2.0 بلوتوس:
/upload/uc_1497.pngزبان:فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، روسی.

/upload/uc_1497.pngدوربین:3 مگاپیکسل.

/upload/uc_1497.pngدارای کابل یو ا س بی ، هندز فری ، شارژر.
/upload/uc_1497.pngکیفیتی عالی.




>>پرداخت صورتحساب پس از دریافت محصول در درب منزل<<

قیمت در سراسر ایران فقط: 169 هزار تومان

بیننده گرامی:
در صورتی که در مورد این محصول سوالی دارید میتوانید سفارشی با مشخصات خود ثبت بفرمائید تا کارشناسان ما با شما تماص حاصل نمایند.
 
/upload/uc_1498.gif   /upload/uc_1498.gif

 

فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : گوشی 4 سیمکارته X3A Scolor,گوشی موبایل شیشه ای,گوشی موبایل مدل سونی اکسپریا تیپو ,گوشی,خریدگوشی موبایل مدل سونی اکسپریا تیپو,گوشی موبایل سونی ,گوشی طرح سونی, گوشی موبایل چینی ,گوشی موبایل دو سیم کارته, نویسنده : sky hanisky بازدید : 578 تاريخ : دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت: 3:51



ادکلن مردانه لجند (Mont Blanc Legend)

پدیده تکرار نشدنی کمپانی محبوب Mont Blanc

با ماندگاری و پخش بوی استثنایی


با رایحه ای قدرتمند، قاطع، جذاب و افسانه ای

که حیرت همگان را بر می انگیزد ...

پیشنهادی برای آقایان شیک پوش و خوش سلیقه


قیمت : 42000 تومان

این ادکلن ماندگاری و پخش فوق العاده ای را دارد. این عطر دارای ترکیبات خنک و شاداب کننده است و نشاط را در گرمای تابستان به شما هدیه می دهد. این محصول افسانه ای مخصوص مردان مدرن و امروزی است.
در ترکیبات آن رز ، شمعدانی ، خزه ، سیب قرمز ، میوه خشک ، اسطوخودوس ، ترنج و ... به کار رفته است. نت ابتدایی با حالتی تقریباً با طراوت و کم شیرین باز می شود و تلخی و سنگینی رایحه در میانه و انتهای آن بروز می کند.

قیمت : 42000 تومان

ویژگی های محصول:
عمر محصول: 8 الی 10 ساعت
قدرت خوشبویی: عالی
پیشنهاد استفاده : روز و شب
مناسب برای : مردان
سن مصرف : تمام سنین
بو: خنک و شیرین
فصل: چهار فصل



مشخصات محصول:
نام ادکلن : Mont Blanc Legend
شركت تولید كننده : Mont Blanc
كشور تولید كننده : فرانسه
حجم : 100 ML
نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Toilette



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 42000 تومان

 

فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : ادکلن مردانه لجند (Mont Blanc Legend), برچسب ها , ادکلن مردانه لجند , ادکلن مانت بلک لجند , خرید ادکلن مردانه , بهترین ادکلن های مردانه , خرید اینترنتی ادکلن , میهن استور , , نویسنده : sky hanisky بازدید : 512 تاريخ : دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت: 3:41

آموزش کامپیوتر به کودکان

 

آموزش کامپیوتر ویزه کودکان

 

Computer Teaching for Children !

 

فرزندان خود را از کودکی با دانش نوین کامپیوتر آشنا کنید !

 

آموزش از پایه ای ترین مباحث با زبان ساده برای کودکان

 

طی یک دوره آموزشی، کودک دلبند شما استاد کامپیوتر می شود !

 

7 ساعت آموزش فارسی توسط اساتید برجسته

 

نکات کلیدی آموزش داده شده به صورت کاملا مفهومی

 

به همراه نسخه کامل نرم افزار های کاربردی کامپیوتر !

 

آموزش مقدمات کار با کامپیوتر، مقدمات ویندوز

 

مقدمات اینترنت، مقدمات آفیس و ورد و اکسل

 

مقدمات فتوشاپ، مقدمات رایت دیسک و دهها آموزش ضروری دیگر !

 

آموزش کامپیوتر ویژه کودکان

 

آموزش کامپیوتر به کودکان

 

خرید اینترنتی

سفارش مجموعه  " آموزش کامپیوتر ویژه کودکان"

در قالب پکیج اورجینال DVD - به قیمت تنها 7500 تومان

 

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!

 

 

در قرن حاضر که عصر دانایی می باشد، تاثیر عمیق فن آوری های نوین از جمله اطلاعات و ارتباطات در تمام سطوح زندگی انسان امری انکار ناپذیر می باشد.

به همین دلیل لزوم فراگیری علم استفاده صحیح از کامپیوتر و اینترنت به عنوان مهمترین ابزار فناوری اطلاعات از سنین پایین بیش از پیش احساس میگردد.

ما در این مجموعه  تلاش کرده ایم تا با زبانی آسان و کودکانه استفاده کاربردی از رایانه را به کودکان و نوجوانان بیاموزیم.

 

آنچه فرزندان دلبند شما در این مجموعه آموزشی فارسی خواهند آموخت :

آموزش کامپوتر ویژه کودکان1)آشنایی با میز کار و پوشه ها

2)معرفی قطعات رایانه

3)آشنایی با نوار وظیفه

4)آشنایی با تنظیمات میز کار

5)آشنایی و ساخت پنجرها-درایوها-فایلهاوپوشه ها

6)آشنایی با دستورات پر کاربرد رایانه(کپی-حذف-تغییرنام و....)

7)کار با دستور میانبر و تغییر شکل اشیاء

8)آشنایی با محیط کنترل پانل و تغییر شکل نشانگر موس

9)آشنایی با Accessories(ماشین حساب-دفترچه یاداشت و....)

10)آموزش نرم افزار کشیدن نقاشی(Pint) وپخش ویدئو وموسیقی

11)آموزش نصب و حذف کردن برنامه ها روی رایانه

12)آشنایی و کار با نرم افزار ورد(Word)بخش 1

13)آشنایی و کار با نرم افزار ورد(Word)بخش 2

14)آشنایی و کار با نرم افزار اکسل(Excell)بخش 1
15)آشنایی و کار با نرم افزار اکسل(Excell)بخش 2

 

آموزش کامپیوتر ویژه کودکان

 

خرید اینترنتی

سفارش مجموعه  " آموزش کامپیوتر ویژه کودکان"

در قالب پکیج اورجینال DVD - به قیمت تنها 7500 تومان

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!

 

16)آشنایی و کار با نرم افزار پاور پوینت

17)جستجوی فایل ها در رایانه

18)آشنایی و کار با نرم افزارMovei Maker(ساخت یک تکه فیلم)

19)آموزش رایت کردن اطلاعات

20)آموزش اتصال رایانه به اینترنت

21)آشنایی با محیط ویندوز سون

22)آموزش و آشنایی با نرم افزار نرو

23)آموزش و آشنایی با نرم افزارادوب فتوشاپ

24)کار با نرم افزار ادوب فتوشاپ بخش 1(رسم اشکال)

25)کار با نرم افزار ادوب فتوشاپ بخش 2(آشنایی با ابزارها)

26)کار با نرم افزار ادوب فتوشاپ بخش 3(فیلترها)

27)آشنایی با تنظیمات ویندوز(گذاشتن رمز روی سیستم - مخفی کردن فایلها و....)

 

آموزش کامپیوتر ویزه کودکان

خرید اینترنتی

سفارش مجموعه  " آموزش کامپیوتر ویژه کودکان"

در قالب پکیج اورجینال DVD - به قیمت تنها 7500 تومان

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!

 

آموزش کامپیوتر ویژه کودکان                   آموزش کامپیوتر ویژه کودکان

فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : آموزش کامپیوتر به کودکان, آموزش کامپیوتر به کودکان ,مقدمات فتوشاپ, مقدمات رایت دیسک و دهها آموزش ضروری,مقدمات ویندوز, مقدمات اینترنت, مقدمات آفیس و ورد و اکسل,آموزش مقدمات کار با کامپیوتر,نرم افزار های کاربردی کامپیوتر, استاد کامپیوتر,آموزش,دانش نوین کامپیوتر, نویسنده : sky hanisky بازدید : 597 تاريخ : شنبه 25 خرداد 1392 ساعت: 0:25


ادکلن زنانه لیدی میلیون (Lady Million)

يكي از محبوب ترين برند هاي ادكلن زنانه بين ستارگان هاليوود در جهــان

با رایحه ای دلپذیز و جادویی که حیرت همگان را بر می انگیزد ...

پیشنهادی برای خانم های شیک پوش و خوش سلیقه


آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید!

قیمت : 38000 تومان

الماس تنها گزینه برابر با مدل مردانه عطر 1 میلیون پاکو ربن بود. 1 میلیون مردانه فروش بسیار خوبی داشت و عطر ماندگار و موفقی شد. کمپانی پاکو برای تولید مدل زنانه همین طرح ، لیدی میلیون را با شیشه الماسی شکل طراحی کرد به این دلیل که الماس تنها گزینه ایست که با شمش طلا ( طرح شیشه مردانه ) برابری می کند.

رایحه عطر:
در ابتدای تست رایحه ای از گل ، شیرین و کمی آبنباتی به مشامتان می رسد. اما کاملاً متفاوت با آنچه تصورش را می کنید. عطر این گل بویی گرم و تا حدی تلخ دارد و به نظر من کمی کلاسیک است. رایحه شیرین آن از ترکیب تمشک موجود در عطر می آید که حالتی میوه ای و شیرین به آن می دهد. در کنار تمامی اینها ته مایه بسیار خفیفی از رایحه ای آبنباتی هم به مشام می رسد. در نهایت ، لیدی رایحه ای گرم و سنگین دارد.

قیمت : 38000 تومان

ویژگی های محصول:
عمر محصول : 8 الی 10 ساعت
قدرت خوشبویی: عالی
پیشنهاد استفاده : روز و شب
مناسب برای : زنان
سن مصرف : تمام سنین
بو: ملایم و شیرین
فصل: چهار فصل


مشخصات محصول:
نام ادکلن : Lady Million
شركت تولید كننده : Paco Rabanne
كشور تولید كننده : فرانسه
حجم : 80 ML
نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Perfume



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 38000 تومان

 

فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : ادکلن زنانه لیدی میلیون (Lady Million), ادکلن زنانه لیدی میلیون (Lady Million),ادکلن زنانه million, خرید ادکلن زنانه 1 میلیون , خرید ادکلن میلیون زنانه , خرید ادکلن لیدی میلیون , خرید ادکلن lady million , خرید ادکلن زنانه , خرید اینترنتی ادکلن زنانه , خرید هدیه زنانه , معرفی ادکلن های زنانه , سیستم همکاری در فروش میهن استور , نویسنده : sky hanisky بازدید : 565 تاريخ : شنبه 25 خرداد 1392 ساعت: 0:07

http://hamkaran.net/upload/uc_1718.gif

 

گوشی دو سیمکارته طرح آیفون 4S

با صفحــــه لمسـی و تـــاچ بســـیار قـــوی

به همراه بلوتــوث 2 و قابلیت اتصــال به اینتـــرنــت

دارای دو دوربین جلــو و عــقـــب بـــه همــــراه قلم تاچ

با صـــرف هـــزینـــه ای نــــاچیـــز صاحب آیفـــون 4S شـــوید

به همراه پکیج شارژر اوریجینـال و شارژر فندکی و باطری اوریجینال اضافه

 


http://hamkaran.net/upload/uc_1717.jpg

 

گوشی موبایل دو سیمکارت همزمان فعال طرح IPHONE 4S

در پشـت گــوشـــی عــلامت اپـــل و کالیفرنیــــا درج شــده است

دارای پک شارژر اوریجینال اضافه به همراه شارژر فندکی , هدفون, و کابل یوس ابی و قلم تاچ بسته بندی شیک

به همراه کلیه گوشی ها از تاریخ 12 بهمن 1391 یک عدد باطری یدک اوریجینال و هولوگرام دار به عنوان هدیه ارسال میگردد

شما میتوانید همزمان 2 سیم كارت در یك گوشی به صورت فعال داشته باشید.

این گوشی دارای کی برد تاچ و قلم تاچ دارای ویژگی های روز موبایل شامل  اینترنت ،2  دوربین عکاسی ، سازگاری با برنامه های جاوا ، صداهای بک گراند ، کتاب الکترونیکی ، با کیفیت بسیار بالا میباشد
این گوشی با دارا بودن دو دوربین جلو و عقب همزمان امکان انجام مکالمات تصویری را نیز به شما میدهد.منو های این گوشی به صورتی طراحی شده است که ظاهری شبیه به اپل آیفون 4S  اوریجینال را تداعی میکند

بازی هایی نظیر Angry Birds , Talking Cat, Fruit Ninja,  ساعتها شمارا سرگرم خواهد ساخت

کلیه گوشی های این فروشگاه دارای یک ماه گارانتی تست و تعویض بدون قید و شرط در صورت وجود هرگونه مشکلی میباشند.

به همراه کلیه گوشی ها از تاریخ 1 خرداد 1392 یک عدد باطری اضافه اوریجینال و هولوگرام دار به ارزش 17000 تومان و یک پک شارژر اوریجینال اضافه همراه با شارژر فندکی به ارزش 25000 تومان ارسال میگردد.

 

 

توجه: برای کلیه مشتریانی که پرداخت آنلاین را انتخاب نمایند یک عدد سیمکارت دوقلوی ایرانسل  نیز ارسال خواهد شد

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط: 184000 تومان

 

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1716.jpg
 

مخصوص مدیران ، بازاریان ، بازاریابان و یا هر شخصی که خطوط مختلف تلفن موبایل بهمراه دارند.

 

مشخصات و امکانات عمومی :

/upload/uc_1497.pngکیفیت: عالی

/upload/uc_1497.png2 سیم کارت همزمان فعال

/upload/uc_1497.pngدارای  دوربین 2 مگاپیکسل

/upload/uc_1497.pngدارای رزلوشن 480*320

/upload/uc_1497.pngدوربین1: 2 مگاپیکسل با وضوح عالی در پشت گوشی

/upload/uc_1497.pngوب کم جهت مکالمات تصویری در جلو گوشی

/upload/uc_1497.pngقلم تاچ فلزی تعبیه شده در خود گوشی
/upload/uc_1497.pngباند : GSM 850 / 900 / 1800 / 1900

/upload/uc_1497.pngنوع صفحه نمایش : TFT
/upload/uc_1497.pngتعداد رنگ قابل نمایش: 16 میلیون رنگ

/upload/uc_1497.pngابعاد : 15.3×115.5×62.1 میلیمتر
/upload/uc_1497.pngوزن : 133 گرم


/upload/uc_1497.pngصفحه لمسی

/upload/uc_1497.pngصدای فوق العاده با کیفیت

/upload/uc_1497.pngمدیا پلیر با پخش فرمت های MP3 و MP4


/upload/uc_1497.pngدارای بلوتوس

/upload/uc_1497.pngبازی


/upload/uc_1497.pngهدست عالی

/upload/uc_1497.pngرنگ:مشکی

/upload/uc_1497.pngدر پشـت گــوشـــی عــلامت اپـــل و کالیفرنیــــا درج شــده است

/upload/uc_1497.pngساخت کشور چین Grade A


مشخصات باتری


/upload/uc_1497.pngباتری : Standard battery, Li-Ion 1050 mAh (BL-5CT)
/upload/uc_1497.pngزمان مکالمه : 11 ساعت
/upload/uc_1497.pngزمان جانشین : 672 ساعت

کلیه گوشی های این فروشگاه دارای یک ماه گارانتی تست و تعویض بدون قید و شرط در صورت وجود هرگونه مشکلی میباشند.

توجه: برای کلیه مشتریانی که پرداخت آنلاین را انتخاب نمایند یک عدد سیمکارت دوقلوی ایرانسل نیز ارسال خواهد شد

به همراه کلیه گوشی ها از تاریخ 1 خرداد 1392 یک عدد باطری اضافه اوریجینال و هولوگرام دار به ارزش 17000 تومان و یک پک شارژر اوریجینال اضافه همراه با شارژر فندکی به ارزش 25000 تومان ارسال میگردد.

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط: 184000 تومان

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1720.jpg

 

 

مزیت گوشی های2 سیم کارته این است که گاهی لازم می شود 2 سیم کارت داشته باشیم مثلا سیم کارت های همراه اول و ایرانسل و… را همزمان استفاده کنیم  و یا سیم کارت کاری با سیم کارت بیرون از محیط کار جاگانه باشد . بسیاری از گوشی های جدید دو سیم کارته به بازار آمده اما اکثر آنها همزمان نیستند یعنی تنها یک سیم کارت در آن واحد میتواند فعال باشد . اما این گوشی موبایل طرح آیفون دارای قابلیت 2 کارت همزمان است یعنی در هر لحظه هر 2 کارت فعال است و نیازی به فعال و غیر و فعال سازی سیم کارت ها نیست . در زیر مشخصات کامل این گوشی را مشاهده می فرمایید.


در پایان باید گفت که آیفون 4s یکی از شیک ترین گوشی های هوشمند دنیاست . iPhone 4S  از نظر زیبایی هیچ کم و کاستی ندارد.پانزده ماه از عرضه نسخه پیشین گوشی گذشته است اما تابحال هیچ گوشی نتوانسته از بابت زیبایی طراحی به آن نزدیک گردد

کلیه گوشی های این فروشگاه دارای یک ماه گارانتی تست و تعویض بدون قید و شرط در صورت وجود هرگونه مشکلی میباشند.

به همراه کلیه گوشی ها از تاریخ 1 خرداد 1392 یک عدد باطری اضافه اوریجینال و هولوگرام دار به ارزش 17000 تومان و یک پک شارژر اوریجینال اضافه همراه با شارژر فندکی به ارزش 25000 تومان ارسال میگردد.

توجه: برای کلیه مشتریانی که پرداخت آنلاین را انتخاب نمایند یک عدد سیمکارت دوقلوی ایرانسل  نیز ارسال خواهد شد

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط: 184000 تومان

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1719.gif    http://hamkaran.net/upload/uc_1719.gif

فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : خرید آیفون گوشی موبایل آیفون خرید موبایل طرح آیفون 4s آیفون 4 اس درباره گوشی آیفون خرید گوشی چینی گوشی موبایل چینی گوشی های موبایل روز , نویسنده : sky hanisky بازدید : 581 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1392 ساعت: 1:59


پکیج کرم و صابون شتر مرغ

محصولی معجزه آسا و بی نظیر

اولین کرم حاوی روغن شتر مرغ در ایران

دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان ایران


تحت نظارت شرکت فاین کاسمتیک سوئیس

100% طبيعي و بدست آمده از روغن شتر مرغ بدون هيچگونه مواد شيميايي


كاملا آزمايش شده زير نظر متخصصان پوست و زيبايي


از بين برنده چين و چروك ،جلوگيري از افتادگي و شل شدن پوست

لايه بردار ،شفاف كننده رنگ پوست

جوان كننده پوست (نرم كننده،روشن كننده و ضدلك و جوش)


نرم كننده و مرطوب كننده 24 ساعته پوست

بهترين راه حل جوش و آكنه

فقط در چند دقيقه مواد مغذي جذب پوست صورت مي شود


حاوي عصاره مواد طبيعي براي تاثير معجزه آسا

نتيجه اعجاب انگيز آنرا در مدت زماني بسيار كوتاه

تا حدي كه خودتان نيز باورتان نميشود مشاهده خواهيد نمود

بهترين لباس شما ، پوست شماست...


قیمت : 49000 تومان

پکیج کرم و صابون شتر مرغ محصولی معجزه آسا و جدید می باشد که نتيجه اعجاب انگيز آنرا در مدت زماني بسيار كوتاه پس از استفاده آن تا حدي كه خودتان نيز باورتان نميشود مشاهده خواهيد نمود. این محصول که دارای نشان ملی استاندارد و مجوز از وزارت بهداشت ایران می باشد تحت نظارت شرکت فاین کاسمتیک سوئیس تولید شده و با استفاده از آن می توانید پوستی صاف و روشن را به خودتان هدیه دهید. کرم و صابون شتر مرغ برای درمان آسیب های پوستی صورت و بدن، از بین بردن لکه های جوش و آکنه، رفع چین و چروک صورت، لایه برداری سلول های مرده، بهبود خشکی لب و ترک پا، ترمیم جای زخم و سوختگی قابل استفاده می باشد.

مشخصات محصول:
بسته بندی شامل: یک کرم و یک صابون شتر مرغ
ساخت کشور: ایران
تحت نظارت: شرکت فاین کاسمتیک سوئیس (شماره مجوز: 1904)
شماره پروانه بهره برداری: 630
شماره پروانه ساخت: 48/10020
شماره استاندارد: 8404074794

قیمت : 49000 تومان

كرم شتر مرغ داراي خواص دارويي و مرطوب كنندگي است كه پوست را در برابر تاثيرات زيان بار محيطي محافظت كرده و با تركيبات خاص باعث تنظيم و حفظ رطوبت به مدت طولاني در سطح پوست مي شود و آنرا شاداب تر مي كند. كرم شترمرغ فاقد هرگونه راديكال هاي مضر و زيانبار براي پوست مي باشد. شما با اطمينان مي توانيد از اين محصول براي روشن شدن و زيبايي پوستتان استفاده كنيد.
همچنین صابون شتر مرغ حاوي تركيبات ضدباكتري است. كمك به رفع مشكلات پوستي نظير كك مك و جوشهاي سرسياه مي كند. باعث از بين رفتن بوي نامطبوع و تيرگي پوست مي شود. AHA موجود در صابون كمك مي كند لايه فوقاني و مرده پوست برداشته شده و باعث رشد يك لايه صاف و يكرنگ از پوست جديد مي شود و همچنین باعث بهبودي نسبي خطوط و چروكهاي ظريف مي شوند. صابون شتر مرغ محصولی بی نظیر جهت ترميم پوست مي باشد که به همراه کرم شتر مرغ می تواند محصولی بی نظیر برای پوست صورت و بدن شما باشد.
پکیج کرم و صابون شتر مرغ به صورت اورجینال همراه با کاتالوگ آموزش استفاده از آن (به زبان فارسی) برای شما ارسال خواهد شد.

قیمت : 49000 تومان

ویژگی های کرم و صابون شتر مرغ:
- از بین برنده چین و چروک، جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست
- رفع خطوط و چروک صورت با رشد سلول های پوست
- نرم کننده و مرطوب کننده 24 ساعته پوست
- از بین بردن جای جوش و آکنه در کوتاه ترین زمان ممکن
- لایه بردار و جوان کننده پوست (نرم کننده، روشن کننده و ضد لک) و شفاف کننده رنگ پوست
-  كمك به بهبود خشكي لب و ترك پا و همچنين  كبودي و پف زير چشم و آكنه
- قويترين برطرف كننده تركهاي بعد از زايمان و تركهاي چاقي لاغري
- ترميم جاي زخم، سوختگي، بخيه و مشكلات گوشت اضافه به خصوص روی صورت و شکم
- جهت مراقبتهاي پوستي مانند آكنه،پيسوريازيس و  اگزما
- رشد موي سر و ابرو، بازسازي ناخن،خارش و قرمزي پوست و آفتاب سوختگي



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان

فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : پکیج کرم و صابون شتر مرغ, کرم شتر مرغ , صابون شتر مرغ , خرید کرم شتر مرغ , خرید صابون شتر مرغ , خواص روغن شتر مرغ , روشغن شتر مرغ , از بین بردن جای جوش , بهترین کرم صورت , بهترین کرم برای پوست , بهترین صابون برای پوست , میهن استور , نویسنده : sky hanisky بازدید : 569 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1392 ساعت: 1:48

 

زانوبند مغناطیسی دکتر لون

معجزه ای بی نظیر در درمان درد زانو

مطرح شده در معتبر ترین مجله های پزشکی دنیا


با استفاده از زانوبند های مغناطیسی دکتر لون

درد زانوی خود را به دست فراموشی بسپارید!


پکیج اورجینال شامل 2 زانوبند مغناطیسی دکتر لون

به همراه یک مچ بند مغناطیسی


برای اولین بار در ایران



قیمت : 25000 تومان

زانوبند مغناطیسی Dr.Levines محصولی کارآمد و جدید جهت تسکین درد به روشهای مغناتیک درمانی می باشد. در این محصول از فلزاتی استفاده شده که جنبه درمانی داشته و کاملا بی خطر و تست شده می باشند. این محصول شامل 2 زانو بند و یک مچ بند مغناطیسی دکتر لون می باشد.
به کار بردن این فلزها درون این زانو بند و مچ بندها اثری مغناطیسی از خود به وجود می آورند که درد را تسکین داده و باعث افزایش گردش و جریان خون در زانو و محل درد می شوند، همچنین باعث ترمیم بافت افزایش نفوذ پذیری عروق و کاهش التهاب مفاصل، افزایش آستانه تحریک درد (کاهش درد تا 70% درطی 1 الی 2 ماه) می شود.


قیمت : 25000 تومان

زانوبند Dr.Levines نوار بسیار سبکی است که زانو را در بر گرفته و با نگهداری کاسه زانو از زیر آن مکانیسم مفصل کشکک زانو را اصلاح می کند بدون آنکه هیچ محدودیتی در حرکت شما ایجاد نماید. زانو بند درد را کاسته و به شما اجازه می دهد دوباره به راحتی حرکت کنید.
اگر به هنگام راه رفتن، دویدن و یا انجام هر نوع تمرین ورزش احساس درد دارید و یا هنگام راه رفتن و دویدن زانو هایتان پیچ می خورد شما به زانو بند مغنا طیسی Dr.Levines نیاز دارید.


قیمت : 25000 تومان

طراحی و تولید شده توسط جراح اورتوپد Dr.Levine

مطرح شده در مجله های پزشکی مهم دنیا

استفاده و تائید شده توسط هزاران نفر

معجزه ای بی نظیر در درمان درد زانو

پکیج اورجینال شامل 2 زانوبند مغناطیسی دکتر لون

به همراه یک مچ بند مغناطیسی




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 25000 تومان


 
فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : زانوبند مغناطیسی دکتر لون, خرید زانوبند مغناطیسی , زانوبند دکتر لون , مچ بند مغناطیسی , درد زانو , کاهش درد زانو , درمان درد زانو , سیستم همکاری در فروش میهن استور , , نویسنده : sky hanisky بازدید : 535 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1392 ساعت: 1:44

pic

تعداد : کیف کیبرد دار تبلت 7 اینچ
580,000 ريال

 

 

کیف تبلت 7 اینچ دارای کیبرد USB سازگار کامل با تبلت wintouch و تبلت هایی که کیبرد USB را ساپورت می کنند.


کیف کاملا ضد ضربه جنس چرم و کیفیت مناسب

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1663.jpg

همانطور که در تصویر مشاهده میشود با اتصال تبلت به کیف های کی برد دار تبلت میتوانید آن را به لپ تاپی کوچک و سبک با امکاناتی بالا تبدیل نمایید.

قیمت در سراسر ایران فقط : 58000 تومان
 

 

برای مشاهده تبلت های وین تاچ کلیک کنید

فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : کیف کیبرد دار ویژه تبلت های 7 اینچ,خریدکیف کیبرد دار ویژه تبلت های 7 اینچ, تبلت wintouch,کیف کیبورددار تبلت,کاور تبلت,تبلت,تبلت ارزان,تبلت جدید,تبلت اصل,تبلت سیم کارت خور,تبلت زیبا,کامپیوتر,تبلت کارکرده,لب تاب,تبلت نو,تبلت قیمت,تبلت ایرانی,تبلت چینی,تبلت COBY MID9042, نویسنده : sky hanisky بازدید : 632 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1392 ساعت: 1:38


درب قوطی (کنسرو) بازکن برقی وان تاچ - One Touch

بدون نیاز به برق، فقط با استفاده از یک باطری قلمی

مناسب براي كدبانو و آشپزخانه ي ايراني

اين وسيله فوق العاده تقديم به كدبانوي ايراني

مهارتي باورنكردني در باز كردن درب انواع كنسرو دركوتاه ترين زمان


ديگر استفاده از روش هاي خسته كننده قبلي را براي

باز كردن درب كنسرو كنار بگذاريد


با يك بار استفاده از اين وسيله فوق العاده

هرگز كارايي آن را فراموش نخواهيد كرد ...


به همراه یک درب باز کن ظروف شیشه ای (مانند شیشه سس مایونز) به عنوان هدیه


قیمت : 19000 تومان

با درب باز كن اتوماتيك وان تاچ در هر جا و مكاني بدون نياز به برق و صرف انرژي زياد امكان باز كردن درب انواع قوطي هاي كنسرو، رب، كمپوت و ... را در کوتاه ترین زمان ممکن خواهيد داشت. اين درب باز كن که فقط با 2 عدد باطری قلمی کار میکند قادر خواهد بود درب انواع كنسرو را طوري باز كند كه هيچ لبه تيزي باقي نگذارد تا موجب بريدگي دست شود. به همراه این دستگاه یک درب باز کن ظروف شیشه ای (مانند شیشه سس مایونز و ...) به عنوان هدیه قرار داده شده است.

قیمت : 19000 تومان

 مشخصات كالا:
- باز كردن راحت درب كنسرو ها و انواع قوطي هاي فلزي به صورت اتوماتيك
- باز كردن درب انواع قوطي فلزي بدون لبه تيز
- بازكردن در حداكثر 20 ثانيه
- كاركرد با باطري قلمي (بدون نياز به اتصال مستقيم به برق شهر)
- به همراه يك عدد درب بازكن ظروف شيشه اي بصورت رايگان
- ايمن ، طراحي شيك ، كم حجم , كار با يك دكمه و دو باطري

قیمت : 19000 تومان

سوالات متداول در ارتباط با اين كالا:
-آيا اين درب بازكن فقط درب هاي كنسرو را باز مي كند؟
خير با اين درب بازكن مي توان درب هاي پيچي كه به راحتي با دست باز نمي شوند مانند درب شيشه هاي سس مايونز را هم باز كرد.
-اين دستگاه درب قوطي ها را چگونه باز مي كند كه لبه تيزي باقي نمي گذارد؟
اين دستگاه درب قوطي را از بخش ضخيم تر بريده و به همين دليل لبه تيز آن از بين مي رود.
 
 با اين درب باز كن در زمان و انرژي صرفه جويي كنيد ...

قیمت : 19000 تومان

مهارتي باورنكردني در باز كردن درب انواع كنسرو دركوتاه ترين زمان

ديگر استفاده از روش هاي خسته كننده قبلي را براي

باز كردن درب كنسرو كنار بگذاريد


با يك  بار استفاده از اين وسيله فوق العاده

هرگز كارايي آن را فراموش نخواهيد كرد.




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

قیمت : 19000 تومان

 

فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : درب قوطی بازکن برقی وان تاچ , One Touch,درب انواع كنسرو دركوتاه ترين زمان ,انواع قوطي هاي كنسرو, رب, كمپوت,درب باز كن اتوماتيك,هدیه,درب باز کن ظروف شیشه ای,درب انواع كنسرو,دبانو و آشپزخانه ي ايراني,خریددرب قوطی بازکن برقی وان تاچ , One Touch, نویسنده : sky hanisky بازدید : 545 تاريخ : چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت: 2:05

آموزش کاربردی Ansys 14


آنالیز   مودال

هارمونینگ و پاسخ گذرا/مکانیک سیالات
انتقال حرارت یک . دو و سه بعدی /انتقال حرارت دائم و گذرا


 

آموزش ساخت بازی سه بعدی

در 1 DVD با بسته بندی شکیل اورجینال 9500 تومان


7 ساعت آموزش به شیوه مالتی مدیا ( 57 مبحث آموزشی )


آموزش کاربردی مباحث دینامیک و ارتعاشات , انتقال حرارت و مکانیک


           سیالات در نرم افزار Ansys


مثال های متعدد دارای کاربرد صنعتی


همراه با سیستم پشتیبانی (رفع اشکال ) اینترنتی


 به همراه نرم افزار  Ansys 14             32 Bit & 64 Bit


                     


مباحثی که در این مجموعه می آموزید



فصل اول : شروع به کار با نرم افزار Ansys 14


آشنایی با محیط نرم افزار Ansys 14   و شروع به کار با مدل در محیط گرافیکی و استفاده از ابزار های کاربردی
مدیریت فایل ها و ذخیره سازی آن ها
قسمت های اصلی نرم افزار Ansys 14


فصل دوم : ایجاد مدل های هندرسی (Modeling )


ایجاد نقاط کلیدی ( Keypoints)
ایجاد نقاط کلیدی در سیستم مختصاتی جدید
ایجاد خطوط با استفاده از مجموعه دستورات Line
سایر روش های ایجاد خط
سایر روش های ایجاد نقاط کلیدی
ایجاد سطوح (مستطیل ها )
ایجاد سطوح ( دایره ها و حلقه ها )
ایجاد سطوح (چند ضلعی ها )
سایر روش های ایجاد سطوح
سایر روش های ایجاد سطوح (2)
ایجاد کمان ها
ایجاد منحنی ها
مدلسازی حجم ها (مکعب)
مدلسازی حجم ها (استوانه)
پروژه مدلسازی : ایجاد مدل سه بعدی از روی شکل
بررسی مجموعه دستورات Booleans
بررسی مجموعه دستورات Extrude
حذف کردن اشیا با استفاده از دستور Delete

 

آموزش ساخت بازی سه بعدی

در 1 DVD با بسته بندی شکیل اورجینال 9500 تومان

 


فصل سوم : بررسی نحوه استفاده از منو های نرم افزار Ansys


دستورات نوار ابزار Plot
دستورات نوار ابزار List
انجام تنظیمات سیستم مختصاتی با استفاده از دستورات منوی Workplane
کار با سیستم های مختصات
انتخاب اجزا با استفاده از دستور
Select Entitis


فصل چهارم : تحلیل های دینامیکی


تحلیل هارمونیک یک تیر افقی یکسر گیردار
(دومبحث آموزشی )
آنالیز مودال یک بیر با استفاده از المان Beam
(دومبحث آموزشی )
آنالیز پاسخ گذرا – ضربه ای (دومبحث آموزشی )
آنالیز مودال یک سازه دو بعدی (دومبحث آموزشی )
آنالیز مودال یک سیستم دو درجه آزادی جرم / فنر
(دومبحث آموزشی )


فصل پنجم : انتقال حرارت


انتقال حرارت جابجایی دو بعدی دائمی در یک مستطیل
(دومبحث آموزشی )
ترکیب انتقال حرارت جابجایی و همرفتی در سازه دو بعدی
(دومبحث آموزشی )
مثالی از انتقال حرارت سه بعدی از نوع جابجایی در یک پره خنک کننده قطعات الکترونیکی
(چهارمبحث آموزشی )
انتقال حرارت تشعشعی بین دو نیمکره
(دومبحث آموزشی )
انتقال حرارت گذرا ( وابسته به زمان )
(چهار مبحث آموزشی )
آنالیز کوپله (ترکیب تحلیل حرارتی و سازه ای )
(دومبحث آموزشی )


فصل ششم : مکانیک سیالات


تحلیل جریان هوای گذرنده از روی صفحه فلزی
(دومبحث آموزشی )
آنالیز جریان آب گذرنده از داخل یک شیر پروانه ای
Butterfly Valve (دومبحث آموزشی )

 

آموزش ساخت بازی سه بعدی

در 1 DVD با بسته بندی شکیل اورجینال 9500 تومان


مشخصان شناسنامه اثر   وزارت فرهنک و ارشاد اسلامی


شماره شناسنامه اثر :
نام فارسی اثر : آموزش انسیس 14 / سیالات
نام لاتین اثر : Ansys 14
تاریخ صدور : 1/11/90
شماره ویرایش : 1
حجم نرم افزار روی حامل : 4 گیگابایت
مخاطب اثر : بزرگسالان
موضوع اثر : چند رسانه ای ( آموزش / کامپیوتر )
تولید اثر :آقای میلاد تیموری
ناشر اثر : پالیز اندیشه ساعی
سیستم عامل مورد نیاز : Windows
حداقل بستر سخت افزاری : P1


                                

 
فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : خرید آموزش کاربردی Ansys 14,مکانیک سیالات,آنالیز, مودال,سیستم عامل,مدلسازی حجم ها,دانلودنرم افزار Ansys 14, سیالات در نرم افزار Ansys,انتقال حرارت یک , دو و سه بعدی, آموزش کاربردی Ansys 14, نویسنده : sky hanisky بازدید : 484 تاريخ : چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت: 1:58

تبلت  پیر کاردین مدل PC7518

Pierre Cardin


http://hamkaran.net/upload/uc_1835.gif

 

تلفیق مد و تکنولوژی در PIERRE CARDIN


http://hamkaran.net/upload/uc_1815.gif

با  تبلت  پیر کاردین در خرید لپ تاپ  صرفه جویی کنید

با وزن بسیار پایین و گرافیک بالا جهت انواع بازیها و سیستم عامل اندروید 4.0.3

تبلت پیر کاردین همه نیاز های شما به لپ تاپ   بــــرآورده میـسازد

 یکی از کامل ترین تبلت های جهان با امکان اتصال کابل HDMI


  http://hamkaran.net/upload/uc_1833.jpg

 

از لپ تاپ خود چه انتظاری دارید؟
 

این تبلت با وزن پایین و سی پی یو قدرتمند 1 و گرافیک و سیستم صوتی قوی به همراه قابلیت اتصال به اینترنت بیسیم و مودم 3g و همچنین دوربین و سیستم عامل اندروید ورژن 4.0.3 همه نیازهای عمومی شما به لپ تاپ را در خود جای میدهد.هزینه بسیار پایین در کناز وزن پایین تر از مزایای تبلت ها نسبت به کامپیوتر های همراه است.
 

قابلیت اتصال به کیبرد و ماوس این تبلت را قادر میسازد تا همانند یک نوت بوک بتوانید از آن استفاده کنید.همانطور که میدانید هم اکنون هزاران نرم افزار برای این ورژن از اندروید ساخته شده نرم افزار های آفیس ,ادوب,فتوشاپ,فلش ,پی دی اف و ... همگی در این تبلت ها قابل اجرا میباشد.

وزن پایین و قابلیت تاچ بالا به همراه پردازنده قوی و گرافیک خوب آن موجب گردیده تا تبلت های پیر کاردین بهترین ابزار برای انواع بازی های رایانه ای شما و فرزندتان باشد.


 

مشتری گرامی در صورت پرداخت به صورت آنلاین علاوه بر هزینه ارسال رایگان یکعدد سیمکارت ایرانسل به عنوان اشانتیون ارسال خواهد شد.

 

قيمت در سراسر ایران فقط : 399000 تومان


 
 

http://hamkaran.net/upload/uc_1815.gif
 
http://hamkaran.net/upload/uc_1832.jpg


 

مشخصات کلی تبلت پیر کاردین


 

دارای سیستم عامل آندروئید ۴٫۰٫۳ - سی پی یو ۱ گیگاهرتز - حافظه ۴ گیگابایت – قابلیت نصب حافظه تا ۳۲ گیگابایت- ساپورت کامل کیبرد فارسی و نرم افزار آفیس - عمر باطری تا 7 ساعت برای تماشای ویدئو – صفه نمایش ۷ اینچ - دارای WiFi , بلندگو و میکروفون , دوربین جلو2  مگا پیکسل در پشت و وب کم جهت مکالمات ویدئویی در جلوی تبلت– امکان استفاده از GSM مودم USB و وزن بسیار پایین 270 گرم به همراه صفحه لمسی قوی با قابلیت تشخیص 5 نقطه لمسی    ساخت چین Grade A+
 

 http://hamkaran.net/upload/uc_1838.jpg
 

http://hamkaran.net/upload/uc_1815.gif

همانطور که در تصویر مشاهده میشود با اتصال این تبلت به کیف های کی برد دار تبلت میتوانید آن را به لپ تاپی کوچک و سبک با امکاناتی بالا تبدیل نمایید برای مشاهده کیف تبلت 7 اینچ کلیک کنید!

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1663.jpg

 


 

 مشخصات سخت افزاري و نرم افزاري تبلت پیر کاردین مدل 7518

ابن تبلت  با صفحه نمایش 7 اینچی، قدرت تشخیص 5 نقطه لمس همزمان را دارا است. در ساخت صفحه نمایش این تبلت از تکنولوژی پیشرفته ای استفاده شده است که از قابلیت‌های این صفحه نمایش‌ها می‌توان به رنگ‌های طبیعی تولید شده توسط این صفحه نمایش‌ها اشاره کرد که بسیار زنده می‌باشند و همچنین زاویه دید گسترده آن که به شما امکان تماشای صفحه تبلت از زوایای مختلف بدون تاریکی و تغییر رنگ را می‌دهد.

از مشخصات ظاهری این تبلت می‌توان به وجود یک دوربین در جلوی تبلت برای داشتن مکالمه تصویری از طریق اینترنت اشاره کرد. در بالای تبلت دکمه های پاور و تنظیم صدا قرار دارند. سایر خروجی و ورودی‌های تبلت شامل ورودی micro SD ، خروجی هدفون استریو، میکروفن، پورت micro USB و اتصال شارژر همگی در سمت راست تبلت قرار دارند و بلندگوها در پشت قرار دارند.

این تبلت دارای  توانایی اتصال حافظه فلش به صورت مستقیم و همچنین اتصال موس و کیبورد می‌باشد که قابلت های مهمی به شمار می‌روند.

این تبلت دارای پردازنده قدرتمندCortex A8 با فرکانس پردازش 1 گیگاهرتز می‌باشد که توان پردازشی بالایی داشته و مانند تبلت های سامسونگ قادر به اجرای سنگین ترین اپلیکیشن های موجود برای اندروید می باشد.


حافظه رم استفاده شده در این تبلت از نوع DDR3 و دارای ظرفیت 512 گیگابایت می‌باشد.

ظرفیت حافظه داخلی استفاده شده در این تبلت 4 گیگابایت می‌باشد و در صورتی که شما نیاز به داشتن ظرفیتی بالاتر از این حد داشته باشید، قابلیت پشتیبانی از حافظه micro SD تا ظرفیت 32 گیگابایت را دارا می‌باشد.

برای اتصال به اینترنت این تبلت دارای کارت شبکه Wi-Fi می‌باشد و شما می‌تواند با بهره گیری از آن به جستجوی اینترنت بپردازید. همچنین این تبلت دارای قابلیت پشتیبانی از مودم و اینترنت 3G می‌باشد و شما می‌توانید با اتصال مودم 3G و سیم کارتی که اینترنت آن فعال است در محل مخصوص آن، در هر مکانی اینترنت را همراه خود داشته باشید.


مدیریت و بهره‌وری از این سخت افزار قدرتمند به عهده سیستم عامل اندروید نسخه بستنی حصیری (V4.0.4) قرار دارد که انصافاً این نسخه از اندروید به خوبی از پس این کار برآمده است. از قابلیت‌های متعدد این سیستم عامل می‌توان به شکل و شمایل جدید و جلوه های گرافیکی آن که نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار پیشرفت کرده است اشاره کرد که تجربه بسیار خوبی از کار کردن با آن به شما منتقل می‌کند. در این نسخه یک نوار دسترسی سریع وجود دارد تا برنامه های پرکاربرد را آنجا قرار داد و بدین ترتیب هر وقت که بخواهید می‌توانید به سرعت این نرم افزار ها را اجرا کنید. در این نسخه منوی نرم افزار ها به 2 قسمت APPS و WIDGETS تقسیم بندی شده است که ویجت‌ها و نرم افزارهای نصب شده هر کدام در قسمت خود قرار می‌گیرند . شما می‌توانید از قسمت ویجت‌ها هر سایزی از آن‌ها را که تمایل داشتید به صفحه اصلی تبلت انتقال بدهید.

از دیگر قابلیت‌های تبلت  پشتیبانی کامل آن از زبان فارسی می‌باشد. شما می‌توانید منوی تبلت را فارسی کرده، فیلم‌ها را با زیر نویس فارسی تماشا کنید و با تمام نرم افزارهایی که زبان فارسی را پشتیبانی می‌کنند به راحتی کار کنید.

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1837.jpg
 

http://hamkaran.net/upload/uc_1815.gif

 

محتویات جعبه:

 

1- شارژ

2- هندزفری

3-کابل یو اس بی

4-کابل رابط

 

مشتری گرامی در صورت پرداخت به صورت آنلاین علاوه بر هزینه ارسال رایگان یکعدد سیمکارت دوقلوی ایرانسل به عنوان اشانتیون ارسال خواهد شد.

 

قيمت در سراسر ایران فقط : 399000 تومان


 

 

 

جزئیات مربوط به تبلت PIERRE CARDINمدل 7518



Details of the system Google: Android 4.0,3


CPU: A13 ARM Cortex-A8 FRQ 1000MHZ


GPU: Mali -400


Memory :512MB DDR3


Storage :4GB NAND flash memory


Exteal storage: support 32GB Micro TF card


BLUETOOTH:Built in BT5875Y 3G/2G


Display :Screen Size 7 “


Resolution: 800 × 480


Population proportion of 16:9


5:00 touchscreen :capacitive touch screen


Language :Abrabic, English, Chinese, French, 23 languages, and so on.


Charge the battery: type adapter or USB cable


Battery Type: Rechargeable lithium battery


Capacity :3800mAh battery pack, DVFS technology / smart PMU


Video: 5 days under the standby state, the usage time of 170 minutes according to the conditions of use


Network support :802.11b / g wireless network


3G support :USB 3G card


Exteal RJ45 support


I / O the audio standard 3.5 mm OMTP


Video HDMI 1.4 supports 2160P HD


USB mini USB


Charger Model 110V-220V input, 5V DC 2.5A output


2megapixel camera back camera

0.3 Mega Pixel webcam


Microphone within


Speaker within


The function video AVI, MKV (XVID/px/H.264), MOV, TS, M2TS, RM / RMVB, FLV, 3GP, MPEG, DAT, MP4 (support to 1080P 1920 × 1080), HD recording


The LRC lyrics audio 3.5 mm OMTP MP3, OGG, AAC sychronizing, albums, stereo speakers


Business support WORD, EXCEL, POWERPOINT, PDF, TXT, and other office software, Arabic keyboard, SKYPE, QQ, MSN, SKYPE, the G-talk, Fring, Yahoo’s service, Gmail, Hotmail services


Game Flash 11.0


I/0 Micro SD card slot,Earphone jack,Reset,DC in,Mini USB,HDMI
SIM*1 3D G-SENSOR:4 directions G-Sensor Adobe Flash 10.3,

HTML5

Others support Android system upgrade

234*165*56mm

 

weight : 340 g

 

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1815.gif

 

مشتری گرامی در صورت پرداخت به صورت آنلاین علاوه بر هزینه ارسال رایگان یکعدد سیمکارت دوقلوی ایرانسل به عنوان اشانتیون ارسال خواهد شد.

 

پس از ثبت سفارش کارشناسان بخش فروش با شما تماس خواهند گرفت و شما را راهنمایی می کنند
 

قيمت در سراسر ایران فقط : 399000 تومان


 

 

 

Hardware   RK2928 ARM Cortex A9 at 1.0GHz, GPU: Mali400
   DDR III 512MB RAM, (DDRIII 1G Optional) 
  NAND FLASH 4GB, (4G-32G Optional)
  7" TFT (800*480 )16:9 FLAT panel Capacitive 5 points touch
  0.3MP Front, 2MP Rear at back, back camera can optional
  GSM 850/900/1800/1900MHz GDRS class 12
  5 pin USB (Mirco)
  4D-GSENSOR support
  SD/MMC/TF Card:support to 32 GB
  WIFI 802. 11b/g/n 
  YES
  DC jack
  3000mAh 3.7V (Fixed built-in)
Software   Android 4.1 support newest FLASH Play,update to Android 5.x directly
  support MP1、MP2、MP3、WMA、WAV、OGG、OGA、APE、FLAC、AAC、M4A、3GPP
  MPEG-1,MPEG-2,MPEG-4,H.263, H.264, AVS, VC-1, RV, VP6/VP8, Sorenson Spark, MVC 1920x1080P 60FPS
  H.264, VP8 and MVC (1080P)
  support JPG、JPEG、BMP、GIF、PNG、JFIF,max resolution 8176*8176
  support TXT、LRC、PDF、Html、Htm、EPUB
  WIFI, 3G(optional),3G Dongle
  mutil language 
  support 3D game accelater
  support flash 11
  Support business meeting online, friends talking face to face

http://hamkaran.net/upload/uc_1815.gif

http://hamkaran.net/upload/uc_1740.gifسوالات متداول این محصول

 

 

1-درصورت خرابی چه کار باید بکنیم؟


 تمامی تبلت های این فروشگاه به صورت تست شده ارسال می شوند ،همچنین مشتریان تا یک ماه مهلت تست دارند که در  صورت وجود هرگونه مشکل و یا تناقض با مطالب ارائه شده بدون قید و شرط تعویض خواهد شد.

 

2-دلیل قیمت پایین این محصول چیست؟


سخت افزار این تبلت ها با سخت افزار های برند های معروف مانند اپل و سامسونگ برابر بوده و دلایلی که باعث کاهش قیمت این محصول شده ارزان بودن نیروی کار چین است

 

3-آیا فیلم های HD زیر نویس دار بدون مشکل پخش می شوند؟
بله!

 

4-آیا بازیهای حرکتی در این تبلت اجرا می شوند؟
بازی های حرکتی به راحتی در این تبلت  اجرا می شود مانند Need for speed

 

5-خرید نقدی به صورت پرداخت آنلاین و یا کارت به کارت نسبت به پرداخت درب منزل چه مزایایی دارد؟
هزینه ارسال رایگان و ارسال سیمکارت دوقلوی ایرانسل به عنوان اشانتیون از مزایای پرداخت نقدی است همچنین زمان ارسال نیز کاهش قابل توجهی میابد

 

 

پس از ثبت سفارش کارشناسان بخش فروش با شما تماس خواهند گرفت و شما را راهنمایی می کنند

قيمت در سراسر ایران فقط : 399000 تومان


 

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1836.gif   http://hamkaran.net/upload/uc_1836.gif

 

فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : خریدتبلت پیر کاردین مدل PC7518 ,تبلت,تبلت ارزان,تبلت جدید,تبلت اصل,تبلت سیم کارت خور,تبلت زیبا,کامپیوتر,تبلت کارکرده,لب تاب,تبلت نو,تبلت قیمت,تبلت ایرانی,تبلت چینی,تبلت COBY MID9042, نویسنده : sky hanisky بازدید : 737 تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1392 ساعت: 13:57

ساعت HAYOXI طرح رز قرمز

 

 http://www.30cd.biz/upload_pic/1370837060.gif

 

اگر بدنبال یک ساعت شیک و زیبا با طراحی خلاقانه برای خود هستید.

 اگر میخواهید هدیه ای منحصر به فرد و غافلگیر کننده تهیه کنید،

 اگر از مدهای تکراری خسته شده اید

و اگر برای روز های خاص به دنبال هدیه ای خاص هستید،

ساعت HAYOXI طرح رز قرمز را به شما پیشنهاد میکنیم.

ساعتی که هم ساعت است و هم دستبند.

با بندی خلاقانه که بصورت دورپیچ روی دست خودنمایی میکند

و آویز گل رز انتهایی آن زیبایی آن را دو چندان میکند.

به انضمام صفحه ای شیک و با بهره گیری از موتور با کیفیت

و قدرتمند و مجهز به نشانگر متحرک با طراحی منحصر به فرد و جذاب.

فرصت را از دست ندهید و همین حالا اقدام به تهیه ساعت HAYOXI طرح رز قرمز نمایید.

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1370837059.jpg

 

خـريد پستي >> قيمت فقـط :  25000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

    http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif     http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif  

 

بسیاری از افراد علاقه دارند تا هدیه ای زیبا را با چاشنی غافلگیری یا سورپرایز، برای دوستان و آشنایانشان تهیه کنند. هدیه ای که علاوه بر زیبایی گویای به خرج دادن سلیقه در انتخاب و تهیه آن باشد. این به این معنی نیست که حتما هدیه باید از کره مریخ آمده و یا درجه یک ترین وسیله موجود در بازار باشد!. خیر ، بلکه هدف چیزی فراتر از آن است و آن جذابیت یک هدیه است . تا بتواند بوسیله آن میزان اهمیت فرد گیرنده را برای او و خود به اثبات برساند

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1370837058.jpg

 

خـريد پستي >> قيمت فقـط :  25000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

    http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif     http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif  

 

یک دست نوشته دلنواز ، یک گل سرخ ، یک کارت تبریک، گردنبندی خوش تراش، شالی لطیف و خوش رنگ ، ساعتی جذاب با طراحی خاص و… ، همه و همه را میتوان بعنوان هدیه انتخاب کرد. اما خاص بودن هدیه مساله ای دیگر است.

پس اگر دنبال هدیه ای خاص هستید ، ما به شما محصولی با نام ساعت HAYOXI طرح رز قرمز را معرفی میکنیم. هدیه ای که مصداق ضرب المثل معروف یک تیر و دو نشان است: هم دستبند، هم ساعت.

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1370837105.jpg

 

ساعت های زیبا و جذاب این کمپانی بزرگ استفاده فراوانی در جهان دارد که شامل ایران نیز می شود.

ساعت HAYOXI طرح رز قرمز نیز با بهره گیری از نام و برند HAYOXI  ساخته و تولید شده است.

که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت:

در یک نگاه کلی ، با ساعتی زنانه که از رنگ قرمز در بند ها

 و طیف رنگی مشکی و تیره در قاب و صفحه بهره میبرد، مواجه میشویم.

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1370837106.jpg

 

خـريد پستي >> قيمت فقـط :  25000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

    http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif     http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif  

 

بند این ساعت، اولین نکته است که جلب توجه میکند. بندی غیر معمول که به یقین با بندهای رایج و معمول در بازارمتفاوت بوده و بصورت زیبا و دورپیچ بر روی دست ،خود نمایی میکند. در انتهای آن نیز یک آویز قلب زیبا و ظریف قرار داده شده است.

برای اولین بار در ایران ، ساعت HAYOXI طرح رز قرمز توسط فروشگاه ما ، با بند چرم اصل با کیفیت ارائه و توزیع میگردد. که گواه بر نرمی و منعطف بودن آن دارد.لذا هیچ گونه عوارضی برای مچ دست شما نخواهد داشت.

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1370837104.jpg

 

 

قاب و صفحه ساعت ، از جنس با کیفیت ساخته شده اند و با بهره گیری از موتور با دوام و قدرتمند، از کیفیت بالای این محصول خبر میدهد. صفحه تیره رنگ ساعت که دارای آرم  HAYOXI  در بالا بوده و بصورت دو رنگ و زیبا خود نمایی میکند که در تصاویر میتوانید این زیبایی و سلیقه در طراحی را به وضوح مشاهده کنید.

خلاقیت دیگری که در طراحی این ساعت بکار گرفته شده نشانگر متحرکی است که در صفحه آن قرار دارد و با تکان دادن چرخاندن ساعت جابجا شده و جلوه ای دو چندان به آن میدهد.

 

خـريد پستي >> قيمت فقـط :  25000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

    http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif     http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif  

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1370837061.gif   http://www.30cd.biz/upload_pic/1370837061.gif

فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : ساعت HAYOXI طرح رز قرمز,خرید ساعت HAYOXI طرح رز قرمز, ساعت دیزل , خرید ساعت دیزل , خرید ساعت diesel , ساعت های جدید مردانه , خرید اینترنتی ساعت , خرید ساعت مچی مردانه , هدیه برای آقایان , میهن استور , نویسنده : sky hanisky بازدید : 500 تاريخ : دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت: 13:45

مانتو تابستانه ماه گل

با طراحی شکیل ایرانی و سنتی برای تابستان امسال

بانوان ایرانی ، اصالت و هویت ایرانی خوذ را حفظ کنید !

 طراحی شده ویژه سال جدید به همراه رنگ های مد سال

 هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند

 با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز و کیفیت دوخت بی نظیر

 اولین کسی باشید که مانتو تابستانه ماه گل را می‎پوشید ...

با طراحی سنتی و مجلسی برای اولین بار در ایران

با افتخار ، تولید و ساخت ایران

توسط مجرب ترین طراحان لباس و کار آزموده ترین خیاطان

  

مانتو تابستانه ماه گل


مانتوی سنتی ایرانی ماه گل در سه رنگ فوق العاده

قرمز ، مشکی ، سبز  عرضه شده است

(لطفا در هنگام ثبت سفارش ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید)

ارائه شده در چهار سایز قواره معمولی : (38-36) | (40-38) | (42-40) | (44-42)

(لطفا در هنگام ثبت سفارش ، سایز مورد نظر خود را در قسمت توضیحات سفارش ذکر نمایید)

 

 

مانتو تابستانه ماه گل


 امروزه لباس هویت خاصی را از افراد و حتی جامعه نمایان می‌کند. الگوهای مختلف پوشش و مد، ضمن ایجاد شخصیت و تبیین جایگاه فردی، بیانگر سنت‌ها، ارزش‌ها و نوع فرهنگ حاکم بر جوامع هستند. لباس و پوشش با هنجارها و ارزش‌های حاکم بر جوامع گره خورده است و می‌تواند به عنوان یکی از ابزارهای مهم در جهت شناخت فرهنگ و هویت ملی و حتی وقوع تحول در ساختار فرهنگی یک جامعه به کار می‌رود.

مانتو تابستانه طرح ماه گل ، دوخته شده از بهترین پارچه الیاف پنبه است که مناسب ترین پوشش برای فصل تابستان است. این مانتو در سه رنگ تولید و عرضه شده است تا تمام سلیقه ها را پوشش دهد و هنری که در طراحی سنتی این مانتو به کار گرفته شده است زیبایی خاصی را به شما هدیه می کند.

شایان ذکر هست که کیفیت دوخت این مانتو بسیار بسیار بالا بوده و توسط مجرب ترین خیاطان ماهر و درجه یک ایرانی دوخته و تولید شده است

 

مانتو تابستانه ماه گل

 

مشخصات مانتو تابستانه ماه گل:

جنس پارچه به کار رفته : پارچه 100% پنبه مناسب فصل تابستان و گرما

کیفیت دوخت : بسیار بسیار بالا

درجه بندی کیفیت کالا : درجه یک

سایزبندی : ارائه شده در چهار سایز: (38-36) | (40-38) | (42-40) | (44-42)

تولید شده در ایران

 

مانتو تابستانه ماه گل


يكي از مهمترين عوامل زيبا به نظر رسيدن خانم هاي ايراني

پوشش مانتوی آنها میباشد که از اهمیت فراوانی برخوردار است

 مطمئن باشيد با پوشیدن مانتو ایرانی سنتی ماه گل

 هرگز از مانتو های قبلی خود  استفاده نمی کنید… 

پس اين فرصت استثنايي و بي نظير را از دست ندهيد...

اين برترين روش جذاب شدن است.  

جذابترين طرح پوشاك تابستان سال 92

پرفروش‎ ترين مانتو چند ماه اخير در ايران

 

مانتو تابستانه ماه گل
 

ظرافت، جذابیت، لطافت… همه آن چیزی که انتظار دارید!!!

مانتو فوق ‎العاده زیبای ماه گل با طراحی سنتی ایرانی

با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز سنتی

 جذاب ترو زیباتر خواهید شد…

با افتخار ، تولید و ساخت ایران

توسط مجرب ترین طراحان لباس و کار آزموده ترین خیاطان


 

مانتو تابستانه ماه گل

زیبایی را تسخیر کنید ...

 مخصوص خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه

 در 3 رنگ متفاوت و شیک :

قرمز ، مشکی ، سبز  عرضه شده است

(لطفا در هنگام ثبت سفارش ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید)

ارائه شده در چهار سایز قواره معمولی : (38-36) | (40-38) | (42-40) | (44-42)

(لطفا در هنگام ثبت سفارش ، سایز مورد نظر خود را در قسمت توضیحات سفارش ذکر نمایید)


 



85,000 تومان

خرید محصول مانتو تابستانه ماه گل
فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : مانتو تابستانه ماه گل,خریدمانتو تابستانه ماه گل,فروش مانتو تابستانه ماه گل,مانتو تابستانه ,مانتو ماه گل,روز زن, هدیه ای مناسب,خريد محصول مانتو تابستانه ماه گل,مخصوص خانم ها, طراحان لباس,مانتو فوق ‎العاده زیبا,پرفروش‎ ترين مانتو,جذابترين طرح پوشاك تابستان,مانتو ایرانی سنتی ماه گل,خانم هاي ايراني, نویسنده : sky hanisky بازدید : 505 تاريخ : دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت: 13:41

آموزش جامع نرم افزارهای مهندسی عمران

 

 

آموزش به شیوه مالتی مدیا


autocad 2D, autocad 3D


بیش از 44 ساعت فیلم آموزشی


revit structure

 

به همراه نرم افزارهای مرتبط

 

etabs , safe

 

آموزش ساخت بازی سه بعدی

در 6 DVD با بسته بندی شکیل اورجینال 24800 تومان

 

 کاملترین و جامعترین مجموعه آموزش مهندسی عمران در  6  DVD 

 

پکیج ویژه مهندسین عمران و دانشجویان و اساتید هنرستان و  آموزشکده های فنی و دانشگاه ها

 

فصل اول
طراحی بتن (1)


بتن آرمه (بتن مسطح) و خواص بتن- مدل الاستیستیه بتن Ec و فولاد - روشهای طراحی سازه خای بتن آرمه - مشخصات بتن مسطح تحت اثر خمش - تحلیل تیر تخت خمش - مقاطع مستطیلی با فولاد کششی تنها - مقاطع مستطیلی با فولاد فشاری - آنالیز و طرح تیرهای با مقاطع T شکل- انالیز و طراحی تیرها برای برش - تیرهای بتن مسطح بدون میلگرد برشی در فشار تیر های بتن آرمه بعد از ایجاد ترک برشی - تیرهای بتن مسطح با آرماتور برشی - آنالیز و طراحی تیر ها برای برش بر اساس آبا و مقطع بحرانی برای کنترل برش و تعیین Vu-روش گام به گام تعیین خاموتها در تیرها .

فصل دوم
طراحی بتن (2)


تنش پیچشی - تیر تخت پیچش خالص و تنش برشی ترک خوردگی و طراحی پیچشی اعضای بتن مسطح - مقاومت پیچشی اعضای بتن مسطح و اثر متقابل نیروی برشی و ممان پیچشی در یک عضو بتنی غیر مسطح - اثر متقابل نیروی برشی و ممان پیچشی بر اعضای بتنی مسطح و مقاومت پیچشی مقاطع غیر مستطیلی و مقاطع بسته تو خالی - روش گاک به گام برای طراحی پیچشی - آنالیز و طراحی ستون و نقش آرماتورهای طولی و عرضی و ستونهای کوتاه تحت اثر بار محوری - مرکز پلاستیک . ستونهای کوتاه تحت اثر نیرو محوری و ممان خمشی - بررسی وضعیت گسیختگی یک مقطع مستطیلی - چسبندگی بین بتن و فولاد و چسبندگی مهاری و چسبندگی خمشی - طول مهاری برای میلگردها - طول گیرایی برای گروه میلگردها - قطع میلگرد - وصله میلگردها و طول پوشش در وصله های کششی و فشاری .

فصل سوم
نکات مهم در تحلیل و طراحی سازه ها


نکاتی از مراحل تحلیل و طراحی سازه ها به همراه ملاحظات معماری - نکاتی از تحلیل و طراحی دیوار برشی -نکاتی ار طراحی فوندانسیون - نکاتی از کنترل برشی پانچ کف ستون سازه فنری دز safe - زلزله طرح و زلزله بهره برداری و کنترل های لازم - آرماتور تقویتی - حداقل و حداکثر در مقاطع تیر ستون- اصول طراحی تیرها و ستون های بتنی - ترکیب دو سیستم بادبندی در یک قاب در یک راستا و دو ارتفاع - نحوه بار گذاری و توزیع بار آسانسور در سازه - تحلیل قاب های دارای مهاربند - جهت تیرریزی سازه های فلزی و بتنی و تحلیل دستی قالبها - تحلیل جانبی قالبها - بارگذاری - مقاطع بالدار .

فصل چهارم
آشنایی با طراحی پی و دالها


کاوشهای زیر زمینی - روشهای گمانه زنی و نمونه گیری - انواع پی های سطحی و انواع گسیختگی برشی در خاک - نظریه های ظرفیت باربری شالوده های سطحی - ظرفیت باربری بر مبنای ملاحظات نشست - شالوده هایی با بارگذاری برون مرکزی - اصول طراحی بتنی طبق آیین نامه بتن ایران و تحلیل و طراحی مقاطع بتن آرمه تحت خمش - توزیع تنش خاک در زیر پی - اصول کلی در طراحی پی - نحوه انتقال لنگر بین ستون و دال بتنی فوندانسیون - طراحی میلگرد های خمشی - طراحی پی مرکب - آشنایی با دال و انواع آن - دال یکطرفه دال دو طرفه .

فصل پنجم
آشنایی با برنامه safe


آشنایی با نصب نرم افزار safe 12.1 - آشنایی با محیط نرم افزار - نحوه انتقال اطلاعات از Etabs به safe - ایجاد هندسه مدل و بررسی ویژگی دال - بررسی حالتهای بارگذاری و بررسی نوار های طراحی - آشنایی با تحلیل مدل - نمایش جدول نتایج و طراحی - آشنایی با تخصیص بار - ارسال نقشه دال از برنامه safe  به اتوکد .

فصل ششم
آشنایی با منوهای FILE , EDIT , VIEW


ایجاد یک مدل جدید با استفاده از الگو های آماده - آشنایی با مدل GRID ONLY - ایجاد فایل ویدیویی . فایل گرافیکی برداری و فایل تصویریBMP - ویرایش مدل - نمای دو بعدی . سه بعدی و نمایش موضوعات مختلف .
 

 کاملترین و جامعترین مجموعه آموزش مهندسی عمران در  6  DVD 

 

پکیج ویژه مهندسین عمران و دانشجویان و اساتید هنرستان و  آموزشکده های فنی و دانشگاه ها

 


فصل هفتم
آشنایی با منوهای ASSIGN , SELECT , DRAW , DELINE


تعریف مشخصات دال - تعریف مشخصات تیر - تعریف مشخصات ستون - تعریف مشخصات دیوار - تعریف مشخصات خاک و حالات بار - افزودن المانها به مدل - تغییر اندازه اجسام و آشنایی با ابزارهای پرش - آشنایی با نحوه انتخاب - کشیدن عناصر و اختصاص مشخصات به عناصر - تخصیص اجسام به گروها .

فصل هشتم
آشنایی با منو های OPTIONS, DESIGN , DISPLY , RUN


تنظیم روش و پارامتر های تحلیل سازه - نمایش تغییر شکلهای مدل - نمایش نیروهای المانهای مختلف - طراحی بتن و ترکیبهای بارگذاری - نمایش میلگردهای سازه - نمایش نتایج خروجی طراحی تیر و برش منگنه ای - آشنایی با منو  OPTION .

فصل نهم
آشنایی با روند تحلیل و طراحی یک پد منفرد


شروع مدل سازی پی - تعیین مشخصات مدل و بارها - اختصاص مشخصات تحلیل پی - نمایش نتایج تحلیل - طراحی پی

فصل دهم
آشنایی با روند تحلیل و طراحی یک پد نواری


شروع مدل سازی پی - تعیین مشخصات پی و بارها - ترسیم عناصر - اختصاص مشخصات مقطع و تکیه گاه خاک و تعریف نوارهای طراحی - تحلیل پی - نمایش نتایج تحلیل - طراحی پی

فصل یازدهم
آشنایی با روند تحلیل و طراحی یک پی گسترده


شروع مدل سازی پی - تعیین مشخصات پی و بارها - ترسیم عناصر - اختصاص مشخصات به عناصر سازه ای - تحلیل پی و نمایش نتایج تحلیل - ساخت مدل شمع - طراحی پی

فصل دوازدهم
آشنایی با روند تحلیل و طراحی یک دال


شروع مدلسازی - ترسیم عناصر سطحی مشخص کننده دال و محل ستون و دیوار - ترسیم محل کتیبه ها و محل بازشو - اختصاص مشخصات عناصر سطحی - اختصاص مشخصات عناصر خطی - اختصاص مشخصات عناصر نقطه ای - معرفی و اختصاص بارها - تنظیم پارامترهای تحلیل و ترسیم نوارهای طراحی - تحلیل و نمایش نتایج تحلیل

 

 کاملترین و جامعترین مجموعه آموزش مهندسی عمران در  6  DVD 

 

پکیج ویژه مهندسین عمران و دانشجویان و اساتید هنرستان و  آموزشکده های فنی و دانشگاه ها

 

                                                        

 

فصل اول: تشریح محیط برنامه Etabs
آشنایی با Etabs  - آشنایی با محیط Etabs  - آشنایی با میله ابزار – آشنایی با ابزار های ترسیم (1) -  آشنایی با ابزار های ترسیم (2)

فصل دوم: ویرایش عناصر  و نمایش مدل مورد نظر
دستورات مربوط به Replicate , Add To Model , Copy , Undo  و ...
دستورات مربوط به Refrence Lines , Refrence Planes , Story , Grid و ...
دستورات مربوط به Extrude , Mesh , Areas , Points و ...
دستورات منوی view


فصل سوم: تعریف مشخصات مدل
تعریف خصوصیات مصالح – تعریف مقاطع المانهای خطی (تیتر،ستون،مهاربند) – تعریف مقاطع المانهای سطحی (کفها،دیوارها،رمپ ها) – تعریف نوع سقف و انواع حالت های بار – تعریف ترکیبات بار گذاری –

ترکیبات بارگذاری خاص.

فصل چهارم: اختصاص به عناصر (1)
اختصاص نقاط تکیه گاهی – اختصاص جرم متمرکز اضافی به نقاط – مشخص نمودن مقاطع المانهای خطی – آنالیز نواحی صلب انتهایی با سختی به نهایت – تعریف تعداد ایستگاههای نتایج خروجی المانهای خطی – تعیین ضرایب اصلاحی مشخصات مکانیکی المانهای خطی ، تکیه گاه فلزی و جرم خطی اضافی برای یک المان خطی – اختصاص مقاطع عناصر سطحی و تعیین المان سطحی – اختصاص خصوصیات دیافراگم و مدل کردن سقف انعطاف پذیر

فصل پنجم: اختصاص به عناصر (2)
تعیین ضرایب اصلاحی و تعیین تکیه گاه فلزی سطحی – تعیین جرم سطحی اضافی برای یک المان سطحی و تقسیم بندی المان سطحی – تخصیص بار های گروهی به نقاط گروهی و اعمال نشست تکیه گاه به تکیه گاههای سازه – اعمال بار نقطه ای  به بار یک المان خطی – اعمال بار های خطی گسترده به یک المان خطی – اختصاص بار های سطحی گسترده یکنواخت – تعریف گروه های خاص برای المانها.

فصل ششم: تحلیل مدل
تنظیم پارامتر های تحلیل سازه – چک نمودن سازه – تحلیل مدل – بررسی منشاء خط (1) - بررسی منشاء خط (2) - بررسی منشاء خط (3)
فصل هفتم: مشاهده نتایج تحلیل
مشاهده فرم تغییر شکل نیافته و مشاهده بار های نقاط گرهی – مشاهده بار های المان خطی و بار های روی کف – مشاهده فرم تغیر شکل سازه – مشاهده شکل مودهای مختلف ارتعاشی سازه – مشاهده عکس المانهای تکیه گاهی حالتهای بار – مشاهده نیرو های داخل المانهای خطی و مشاهده مقادیر تنشها – مشاهده بار لرزه، مشخصات مدل و مشاهده نتایج تحلیل.


فصل هشتم: طرح اسکلت فلزی
تنظیمات ضوابط خاص طرح لرزه ای – تنظیمات مختلف مربوط به طراحی – تنظیمات مربوط به طرح مهاربند.

فصل نهم: گرفتن خروجی ها و ارتباط با برنامه های دیگر
دستورات ابتدایی منوی فایل – ورود اطلاعات به Etabs – گرفتن خروجی از Etabs – ساخت فیلم، گرفتن چاپ و تهیه عکس از مدل ها – تنظیم مشخصات پروژه – گزارشات تحلیل مدل و فایل ها متنی برنامه.


فصل دهم: طراحی ساختمان بتنی منظم
مشخصات کلی سازه – مشخصات مصالح و تعیین ضخامت دال بتنی – باگذاری ثقلی – بارگذاری جانبی – تعریف ستون ها، تیر ها و کف ها – ترسیم دیوار برشی، تعریف مشخصات مصالح ، مقاطع تیر ها و ستونها ، مقاطع دال و دیوار برشی – تعریف نام بار ها و ترکیبات بارگذاری – اختصاص مشخصات به ساختمان – تحلیل سازه.

فصل یازدهم: طراحی ساختمان بتنی نامنظم (1)
گام اول ترسیم سازه بتنی نا منظم – گام دوم ترسیم سازه بتنی نا منظم -  گام سوم  ترسیم سازه بتنی نا منظم – ترسیم انواع اشکال تراس (بالکن) – ترسیم ستون، تیر و سقف – مشخصات سازه – تعریف دیافراگم و بار ها – اختصاص مشخصات – اختصاص عناصر صفحه ای

فصل دوازدهم: طراحی ساختمان بتنی نامنظم (2)
انجام محاسبات شتاب مبنای طرح و ضریب بازتاب ساختمان – اختصاص ضریب زلزله و بارگذاری سازه – بارگذاری سقفها و بار های سازه – تحلیل سازه – کنترل تحلیل.

 

آموزش ساخت بازی سه بعدی

در 6 DVD با بسته بندی شکیل اورجینال 24800 تومان

 

فصل اول
آشنایی کلی با قابلیت های اتو کد انواع روشهای نشان دادن مدل بر روی صفحه نمایش – نحوه ایجاد فضای سه بعدی و تنظیم رنگ آن – آشنایی با مختصات موجود در طراحی سه بعدی – آشنایی با صفحات کاری و تنظیمات ucs  ها – آشنایی بیشتر با زاویه دید و ucs ها – آشنایی با مختصات دکارتی – استوانه ای و کره ای

فصل دوم
نحوه تنظیم کردن ViewCube – چگونگی به کارگیری دستورات ddpoint  و vpoint به منظور تغییر زاویه دید – طریقه ساخت زاویه دید با استفاده از دستور camera – آشنایی با دستور plan – آشنایی با قابلیت های دستور orbit – نحوه استفاده از Visual Style – روش ساخت Visual Style

فصل سوم
نحوه ترسیم خطوط با استفاده از دستور 3Dpoly  - طریقه به کارگیری دستور Helix – آشنایی با امکانات دستور polysolid – روش به کارگیری دستور Thicken برای ایجاد ضخامت – چگونگی تعیین ارتفاع – شیوه ترسیم قرقره – نحوه استفاده از دستور Extrude برای ایجاد سطح و حجم

فصل چهارم
روش ایجاد میله خمیده – نحوه ایجاد پایه چراغ خواب – آشنایی با دستور sweep – طریقه ساخت اشکال سه بعدی با به کارگیری دستور Revolve – نحوه ایجاد سطح سه بعدی بین چند موضوع ترسیمی – آشنایی با دستور Convtosurtace

فصل پنجم
طریقه استفاده از دستور Revsurf  - نحوه ایجاد سطح مش بین موضوعات ترسیمی – چگونگی به کار گیری دستور Rulesurf  - طریقه به کار گیری دستور 3dface  - چگونگی مخفی کردن مرز های سطوح

فصل ششم
روش به کار گیری دستور Planesurf – نحوه ترسیم یک polygon سه بعدی – نحوه دستیابی به اطلاعات مربوط به عنصر سه بعدی ترسیم شده – نحوه ترسیم مکعب – چگونگی ترسیم مکعب مستطیل

فصل هفتم
روش ایجاد کره – آشنایی با دستور Cone  - طریقه ترسیم یک تیوپ – آشنایی با دستور Wedge – طریقه ترسیم هرم

فصل هشتم
آشنایی با دستورات ویرایشی حالت سه بعدی – چگونگی ویرایش عناصر سه بعدی با استفاده از Grip ها-نحوه به کارگیری دستور 3dMirror – شیوه ی ساخت آرایه ای از عناصر – نحوه به کار گیری دستور 3dArray

فصل نهم
شیوه چرخاندن عناصر در محیط سه بعدی – آشنایی با دستور 3dAlign – نحوه گرد کردن گوشه ها – طریقه پخ زدن عناصر – چگونگی تجزیه کردن عناصر

فصل دهم
آشنایی با دستور SolidEdit  - نحوه جابهجایی بخش های مختلف یک عنصر با استفاده از دستور SolidEdit  - طریقه تغییر اندازه اجزای داخلی عناصر سه بعدی – شیوه به کار گیری گزینه delete – طریقه خارج کردن عناصر سه بعدی از حالت منشوری

فصل یازدهم
چگونگی کپی کردن سطوح – نحوه استفاده از گزینه color – دستور SolidEdit – طریقه تهیه کپی از اضلاع و تنظیم رنگ آن – آشنایی با بخش body از دستور Solidedit – طریقه خالی کردن عناصر تو پر

فصل دوازدهم
چگونگی ترکیب احجام – نحوه کم کردن حجم ها از یکدیگر – طریقه به کار گیری دستور Intersect – شیوه تغییر اجحام – روش استفاده از دستور Section – نحوه ایجاد برش در اشکال سه بعدی

فصل سیزدهم
آشنایی با دستور Walk و Fly – چگونگی ذخیره فایل ویدیوئی حرکت ها در طرح های سه بعدی – طریقه ترسیم مسیر برای حرکت دوربین – نحوه ساخت نماهای دارای پرسپکتیو

فصل چهاردهم
آشنایی با render  کردن طرح ها – چگونگی اجرا کردن دستور render  - آشنایی با مفاهیم نور پردازی-نحوه ایجاد انواع نور نقطه ای – طریقه استفاده از نور جهت دار – روش ایجاد نور غیر خطی – غیر خطی آزاد و نور راه دور

فصل پانزدهم
آشنایی با تنظیمات مربوط به دستور Geogeraphiclocation – نحوه انجام دستور Lightlist  برای مدیریت و به روز رسانی نور – طریقه ساخت و تنظیم منبع نور – آشنایی با ماده ها (materials) – شیوه مدیریت ماده ها – نحوه ساخت ماده جدید

فصل شانزدهم
طریقه اصلاح الگو ها – آشنایی با تنظیمات پیشرفته مربوط به Render – نحوه انجام Render پایانی – آشنایی با Layout ها و نحوه تنظیم آنها – طریقه استفاده از دستور SoldRaw – چگونگی ساخت نمونه ی دو بعدی از طرح سه بعدی

 

                                                        

آموزش ساخت بازی سه بعدی

در 6 DVD با بسته بندی شکیل اورجینال 24800 تومان

 

فصل اول
آشنایی با قابلیت های جدید AutoCad 2012  -  آشنایی کلی با اتو کد و نحوه باز کردن برنامه – آشنایی با پنجره برنامه – آشنایی با انواع مختلف منو ها – آموزش چگونگی اجراع انواع دستورات – نحوه کار کردن با پنجره commano

فصل دوم
طریقه ایجاد یک فایل ترسیمی جدید – نحوه بازکردن فایل ها – طریقه ذخیره کردن فایل ها – چگونگی بستن فایل ها – روش خارج شدن از برنامه.

فصل سوم
آشنایی با دستگاه های مختصات برنامه AutoCad 2012  - نحوه استفاده از مختصات قطبی در ترسیم اشکال – طریقه به کار گیری مختصات نسبی و مطلق – نحوه تغییر دادن رنگ محیط برنامه – روش تنظیم کردن واحد اندازه گیری

فصل چهارم
طریقه ترسیم دایره – آشنایی با انواع روش های ترسیم دایره – نحوه ترسیم دایره از روش 3Point و TTR – آشنایی با اصول ترسیم کمان ها – آشنایی با ابزار چهارضلعی و طریقه رسم انواع مستطیل – نحوه گرد کردن گوشه های چهار ضلعی

 

 

مجموعه آموزش های کاربردی و عملی نرم افزارهای مهندسی عمران

 

همه و همه در شش دی وی دی با پکیج اختصاصی

 

فوق العـــــــــــــاده مفید و کاربردی برای همه ی عمرانی ها
 

 

فصل پنجم
چگونگی پخ کردن گوشه ها – نحوه ترسیم چند ضلعی های محیطی و محاطی – طریقه استفاده از دستور Are  - نحوه استفاده از ابزار polyline – آشنایی با ابزار spline  - روش ایجاد ابر مشخص

فصل ششم
نحوه ترسیم خطوط بی قاعده و آزاد – طریقه استفاده از ابزار point – آشنایی با طریقه انتخاب موضوعات به منظور ویرایش – طریقه حذف کردن موضوعات ترسیمی – نحوه جا به جا کردن موضوعات در محیط ترسیم – طریقه به کارگیری دستور Rotate – آشنایی با گزینه های مختلف فرمان Select Object

فصل هفتم
نحوه تکثیر موضوعات از طریق کپی کردن – روش offset  کردن موضوعات- آشنایی با انواع آرایه ها

فصل هشتم
نحوه به کار گیری دستور xline – روش برش دادن بخشی از موضوع با استفاده از دستورات brack – طریقه برش دادن موضوعات با به کار گیری دستور trim – آشنایی با دستور expload – نحوه به کار گیری دستور extend

فصل نهم
نحوه یکپارچه سازی موضوعات – طریقه استفاده از جدول ها – روش ترسیم حلقه های تو پر با ویژگی رنگ موضوعات – آشنایی با تنظیمات مربوط به نوع خط – طریقه تنظیم کردن درشتی خطوط – نحوه کنترل دقیق بر ضخامت خطوط از طریق دستور Width

فصل دهم
نحوه ترسیم موضوعات تو پر – روش قرینه کردن موضوعات – طریقه به کار گیری دستور scaie – نحوه استفاده از دستور fill  - روش ویرایش چند خطی با استفاده از دستور Pedit – طریقه به کار گیری نقاط در علامت گذاری ترسیمات

فصل یازدهم
آشنایی با تنظیمات Grips – نحوه انتخاب همزمان چند نقطه Grips – طریقه علامتگذاری موضوعات با فواصل مساوی – به کار گیری دستور spline برای رسم منحنی با استفاده از نقاط – تغییر طول پاره خط ها و کمان ها با استفاده از دستور lengthen

فصل دوازدهم
آشنایی با دستور realtime zoom – آشنایی با گزینه های دستور zoom  - طریقه به کارگیری امکانات snap – آشنایی با امکانات grid – طریقه به کارگیری امکاناتosnap – نحوه کنترل محدوده ترسیم با استفاده از دستور limit

فصل سیزدهم
نحوه ترسیم زوایای قائمه با استفاده از وضعیت ortho – آشنایی با امکانات grid – طریقه به کار گیری امکانات osnap – نحوه کنترل محدوده ترسیم با استفاده از دستور limit

فصل چهاردهم
آشنایی با لایه ها – ایجاد لایه ها – آشنایی با گزینه های دستور layer tools – نحوه انتخاب موضوعات از طریق ویژگی هایشان – نحوه هماهنگ سازی ویژگی موضوعات – طریقه ویرایش موضوعات ترسیم شده با استفاده از دستور properties

فصل پانزدهم
بررسی موضوعات ترسیمی از جهات مختلف با استفاده از ابزار view – نحوه کنترل یا به کارگیری چندین نما – نحوه درج بلوک در محیط برنامه – طریقه استفاده از بلوک های ایجاد شده قبلی – نحوه ویرایش بلوک ها – روشس ذخیره کردن بلوک ها تحت یک فایل

فصل شانزدهم
آشنایی با نحوه استفاده از متون در AutoCad 2012 – نحوه ایجاد متون تک سطری – طریقه ایجاد متون پاراگرافی – روشهای ویرایش متون – طریقه تغییر دادن ارتفاع نوشته ها – نحوه تغییر همزمان نقطه درج متون – طریقه تایپ کردن بر روی کمان ها – چگونگی غلط یابی متن های تایپی – نحوه جستجو و جایگزینی عبارات در برنامه اتوکد

فصل هفدهم
آشنایی با هاشور ها-آشنایی با سبک متصل و غیر متصل در هاشور ها – آشنایی با اشکال تو در تو برای اعمال هاشور-نحوه پوشاندن محدوده موضوعات با استفاده از gradient – نحوه ویرایش هاشور ها

فصل هجدهم
نحوه به کار گیری دستور distance – روش محاسبه محیط و مساحت محیط ترسیمی-طریقه اندازه گیری مختصات-چگونگی استخراج زمان-ساخت موضوعات مختلف-نحوه استفاده از دستور list و dblist – آشنایی با دستور undo و redo

فصل نوزدهم
آشنایی با قابلیت quick dimension –نحوه اندازه گذاری موضوعات افقی و عمودی و زاویه دار با دستور liner  - نحوه اندازه گذاری آزاد- آشنایی با اندازه گذاری زاویه – طریقه اندازه گذاری کمان ها – روش اندازه گذاری شکسته شعاع کمان یا دایره – طریقه اندازه گذاری موضوعات نسبت به مرکز مختصات – آشنایی با ابزار اندازه گذاری هم پایه

فصل بیستم
نحوه اندازه گذاری پی در پی – طریقه استفاده از ابزار اندازه گذاری center mark – چگونگی استفاده از دستور dimension space – آشنایی با خطوط راهنما-نحوه ترسیم خطوط راهنمای چندگانه-روش به روز رسانی اندازه گذاری ها-طریقه ایجاد سبک های اندازه گذاری و مدیریت متن اندازه گذاری – فلش ها، مقیاس گذاری متون، تبدیل متون

فصل بیست و یکم
آشنایی با پالت design center – نحوه تهیه پلات-روش ایجاد صفحه بندی در فضای کاغذ – طریقه مشاهده مدل ترسیمی از طریق دیدگاه شناور-نحوه چاپ کردن ترسیمات

کاربر گرامی در این بسته آموزشی سعی شده است نرم افزار های مورد نیاز مهندسی عمران به شکلی کاربردی و جامع در اختیار شما قرار گیرد ، امیدواریم با توجه به ساعات آموزش و همچنین سرفصل های آموزشی شما را در فراگیری نرم افزار های مورد نظرتان یاری نمائیم.

::

این بسته نرم افزاری شامل آموزش نرم افزار های ذیل می باشد:
اتوکد دو بعدی AutoCad 2D : قویترین نرم افزار طراحی و نقشه کشی
اتو کد سه بعدی AutoCad 3D
Safe: نرم افزار طراحی پی و فونداسیون های بتنی و دال
Revit Stracture: نرم افزار های طراحی و پیاده سازی به روش پارامتریک
Etabs: نرم افزار تحلیل دینامیکی و استاتیکی سازه بتنی

 


عناوین نرم افزار های این بسته آموزشی

 

    Win XP    Win 7 64BIT    Win 7 32BIT       
 

نرم افزار AutoCad     


آموزش AutoCad 2D   

   
آموزش AutoCad 3D   


نرم افزار Safe        


آموزش Safe          


نرم افزار Revit Stracture    


آموزش Revit Stracture             

      
نرم افزار Etabs    


آموزش Etabs 

 

 

آموزش ساخت بازی سه بعدی

در 6 DVD با بسته بندی شکیل اورجینال 24800 تومان

 

فصل اول
آشنایی با Revir structure  - نحوه اجرای برنامه و آشنایی با جزئیات صفحه اول نمایش - آشنایی با Ribbon های برنامه - نحوه کار با Option bar  و بخش View control bar  - طریقه کار با دستور Sun Path - نحوه ترسیم سازه
 

فصل دوم
آشنایی با تنظیمات نحوه نمایش - نحوه تغییر دادن اندازه المان ها و نحوه جابه جا کردن آنها - نحوه کار با یک پروژه – نحوه افزودن طبقه
 

فصل سوم
نحوه تعیین تعداد طبقات – نحوه ویرایش Levelها – نحوه جابجایی عناصر – نحوه ایجاد عناصر بیشتر – نحوه اتصال عناصر غیر موازی و حذف بخش های اضافی – آشنایی با دستورات ویرایشی عناصر ترسیمی
 

فصل چهارم
نحوه به کارگیری دستور offset – روش ایجاد کپی از عناصر ترسیم شده – نحوه ایجاد آرایه های خطی – چگونگی ایجاد آرایه های دایره ای – آشنایی با ابزار scal برای تغییر سایز عناصر – نحوه شکافتن عناصر
 

 

 کاملترین و جامعترین مجموعه آموزش مهندسی عمران در  6  DVD 

 

پکیج ویژه مهندسین عمران و دانشجویان و اساتید هنرستان و  آموزشکده های فنی و دانشگاه ها

 

                                                        

 

فصل پنجم
نحوه حفظ عناصر ترسیمی در موقعیت خودشان – نحوه جابه جا کردن level  ها – تعیین موقعیت ستون با استفاده از Grid – نحوه ویرایش گرید ها – آشنایی با پنجره properties – نحوه ویرایش دیوار های ترسیمی

فصل ششم

ارتباط برقرار کردن بین revit artitevtrue و revit structure - نحوه کپی کردن ترازها - ایجاد نماهای سازه جدید - نحوه افزودن ستون های بتنی - روش ایجاد ستون های فلزی -آشنایی با ایجاد دیوار - ترسیم تیرهای بتونی با استفاده از beam - نحوه حذف و ویرایش تیرها

فصل هفتم

نحوه افزودن تیرهای فلزی - رسم خطوط شبکه منحنی - نحوه ترسیم تیرهای منحنی شکل - نحوه ایجاد تغییرات در خصوصیات تیر - پیاده سازی سیستم تیر ریزی - نحوه ایجاد سیستم تیر ریزی

فصل هشتم

نحوه کار با ابزار Truss - نحوه تغییر پارامترهای محور فلزی - چگونگی ترسیم دال های سازه ای - آشنایی با ابزار shaft - نحوه ایجاد بریدگی در تیر - روش ایجاد فندانسیون - طریقه افزودن پی های تکی


فصل نهم

روش کنترل کردن المان های سازه - طریقه بارگذاری فایل - نحوه ترکیب بارها - چگونگی انتقال بارها - نحوه ایجاد شرایط مرزی


فصل دهم

آشنایی با نحوه ترسیم سقف ها - چگونگی تغییر دادن دال ها - نحوه قرار دادن میل گردها - چگونگی موازی قرار دادن میل گردها - نحوه تنظیم پوشش میل گردها - نحوه ایجاد گروهی از میل گردها - نحوه قرار دادن میل گردها در دیواره ها - طریقه قرار دادن میل گردها در دال ها

فصل یازدهم

آشنایی با شیت ها - نحوه کار با مقاطع - طریقه کار با نقشه ها - روش های اندازه گذاری - نحوه ایجاد ابعاد - طریقه اندازه گذاری محل ستون ها

فصل دوازدهم

آشنایی با علائم و اختصارات - نحوه ایجاد text  - آشنایی با برچسب ها - نحوه برچسب زنی تیترها


فصل سیزدهم

تعریف علائم برای legend - تعریف المان های اضافی با استفاده از پارامترها - نحوه ایجاد type legend - روش افزودن ستون به جدول اختصارات  - نحوه sort کردن جدول علائم

فصل چهاردهم

نحوه اضافه کردن مارک ها به علائم و اختصارات - چگونگی تغییر دادن نام پارامترها - روش افزودن سر ستون - آشنایی با فرمول نویسی در revit  - چگونگی ایجاد علائم گرافیکی - نحوه لیبل گذاری ستون ها - تقسم بندی علائم - نحوه نمایش legend ها با استفاده از شیفت

فصل پانزدهم

نحوه ایجاد کتابخانه - نحوه دیتیل سازی صفحات تقویتی - چگونگی تغییر ضخامت خطوط PLANE - نحوه ایجاد دیتیل صفحات bolted  - چگونگی ایجاد تیر لانه زنبوری

فصل شانزدهم

آشنایی با خطوط کار برای شیت ها - افزودن توضیحات و لوگو به داخل شیت ها - طریقه اضافه کردن خطوط کار
 

 

بانک نرم افزار های عمران در یک پکیج استثنایی

 

ارزش آموزش های این مجموعه برای مهندسان عمران بیش از یک ملیون تومان است !

 

آموزش ساخت بازی سه بعدی

در 6 DVD با بسته بندی شکیل اورجینال 24800 تومان

 

                                             

 
فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان...
ما را در سایت فروشگاه بزرگ اینترنتی وتجارت الکترونیک ایرانیان دنبال می کنید

برچسب : آموزش جامع نرم افزارهای مهندسی عمران,اموزش,پکیج ویژه مهندسین عمران و دانشجویان و اساتید هنرستان و,آموزشکده های فنی و دانشگاه ها,رشته عمران,رشته معماری,کتاب عمران,کتاب معماری,آشنایی کلی با اتو کد,طرح اسکلت فلزی,طراحی ساختمان بتنی نامنظم, آموزش مهندسی عمران,آشنایی با برنامه safe,آشنایی با طراحی پی و دالها,تحلیل و طراحی سازه ها, طراحی بتن (2),طراحی بتن (1), نویسنده : sky hanisky بازدید : 621 تاريخ : دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت: 13:32